“Fijne brasserie”

puccini
Geclassificeerd als nr. 11 van 72 Restaurants in Maasmechelen
Keukens: Frans
11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier zowel met mijn mama als met mijn vriendinnen.

Ik heb een periode gehad dat ik minder tevreden was met afgelopen weken een paar keer gaan eten en was aangenaam verast.

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreid brunchbuffet aan een vriendelijke prijs!
Keuze uit koude en warme gerechten. Buffet wordt ruim voldoende voorzien en aangevuld.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Wel vooraf best reserveren!

10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening, lekker eten en gevarieerde keuze. Altijd een klein extra'tje bij de koffie. Heel lekker ijs!

29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na reservatie kun je op zondagochtend genieten van een heerlijk ontbijtbuffet. Het buffet is heel uitgebreid met warme en koude gerechten. Je kunt hier gemakkelijk twee uur genieten van je ontbijt.

13 februari 2017 beoordeeld

Gegeten voor mijn verjaardag en het vier gangen menu genomen. Eten was zeer lekker, mooi gedresseerd en zeer correcte en deskundige bediening.

Reizigers die puccini bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In puccini geweest? Deel je ervaringen!