“Heerlijk eten, geweldige ambiance”
Beoordeling van Osteria Cellini

Osteria Cellini
Geclassificeerd als nr. 7 van 77 Restaurants in Maasmechelen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk. Wij hadden het 5-gangen menu van de chef. Echt ieder gerecht was heerlijk, verse gerechten en vakkundig bereid.
Zeer vriendelijke bediening en aardige betrokken eigenaar. Echt een aanrader.
Hogere prijsklasse.

2 april 2018 beoordeeld

Mooie zaak, gezellige inrichting en goede sfeer.
Vriendelijke bediening, lekkere gerechten en een lekkere rode huiswijn.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren geweest in deze prachtige zaak. Eten is altijd superlekker, prijs kwaliteit zeker in orde! Pluspunt: enorm vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer! Dikke aanrader!

28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, bediening opdringerig en overdreven vertrouwelijk en belerend. Eten was ok maar geen "echt lekker" gevoel. Prijzen van water en huiswijn zijn overdreven. Een voortreffelijke huiswijn voor een normale prijs vind ik een graadmeter voor een restaurant dat zijn klanten "au serieux" neemt.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, mooie wijnen, prachtige bediening. We hebben er een vaste stek bij als we in Maasmechelen passeren.

Reizigers die Osteria Cellini bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Osteria Cellini geweest? Deel je ervaringen!