“Hemelse pizza's!”
Beoordeling van Pizzeria Da Angelo

Pizzeria Da Angelo
Geclassificeerd als nr. 19 van 80 Restaurants in Maasmechelen
28 augustus 2018 beoordeeld

De pizzeria bestaat uit twee delen: een restaurant en en afhaalgedeelte. We zijn al vaak zowel ter plekke gaan eten als pizza gaan afhalen. Dit bevalt altijd erg goed en is erg lekker. De Pizza's zijn gewoonweg hemels en hiervoor komen we dan ook speciaal naar Da Angelo. Naast pizza's is er ook een ruime keuze uit pasta's en enkele vlees- en visgerechten. De bediening is altijd vlot en vriendelijk. Tijdens het eten komt de chef vaak vragen of alles smaakt en in orde is. Ook ontvangen we na het eten regelmatig nog een drankje van het huis.
Wij komen hier zeker nog heel vaak terug!

22 augustus 2018 beoordeeld

Wij gaan hier regelmatig eten.
Zowel de pizza's als de pasta's zijn lekker.
De bediening is vlot en vriendelijk.
De sfeer is gemoedelijk.

12 augustus 2018 beoordeeld

Wij hadden deze Pizza zaak uitgekozen via de beoordelingen op Tripadvisor. Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitkiezen. Wij bestelden als aperitief een Martini (een rijkelijke). Als voorgerecht namen we een bordje met Italiaanse charcuterie en een scampi fritti. De Lekkerste scampi die we al hebben gehad met heel veel scampi's. Het bordje met charcuterie en verse mozzarella was ook heel lekker. Als hoofdgerecht kozen we elk een Pizza, een Valtelina met Bresaola, mozzarella en rucola. En een Melenzane met aubergine. Wij kunnen maar één woord zeggen "HEMELS". Wij hebben hier genoten van heel lekker eten en heel vriendelijke mensen. We zijn van de andere kant van het land, maar mochten we nog in de buurt komen, dan keren we zeker terug (we willen zelf een omtoer doen). Prijs/kwaliteit is heel goed.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn zoon is ondertussen een ware pizza kenner. Pizza’s geproefd over de ganse wereld. Maar als je hem vraagt; wie maakt de lekkerste pizza is zijn antwoord steevast... Angelo!! Ik kan hier alleen maar mee instemmen. Een grote omweg zeker waard.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne ontvangst. Fles huiswijn was lekker. Voorgerecht was zeer goed en veel. Vooral bruschetta was top. Pizza heel goed. Pasta miste veel en lekker. Overschot wordt meegegeven in bakjes. Desserts waren versgemaakt en heel goed. Bediening verdient een dikke duim. Komen zeker nog terug hier.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Pizzeria Da Angelo bekeken, bekeken ook

Maasmechelen, Limburg Province

In Pizzeria Da Angelo geweest? Deel je ervaringen!