Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf US$ 18,00
Meer info
Beoordeeld op 25 augustus 2021

Ondanks het feit dat veel winkels een zelfde gamma hebben, toch een fijne winkelervaring en mede door Terhills een extra dimensie gekregen !

Datum van activiteit: augustus 2021
Beoordeeld op 8 januari 2021

Leuke kortingen. Onvriendelijk personeel. Ze rekenen u te veel aan om u daarna terug te laten aanschuiven in de wachtrij. Over klantvriendelijkheid gesproken?

Datum van activiteit: januari 2021
Beoordeeld op 25 oktober 2020 via mobiele applicatie

Anderhalf uur gereden en dan te horen krijgen dat je hond niet mee over de straat mag lopen! Hoe absurd is dat? Ik ga mijn hond niet achterlaten in een kennel waar hij god weet welke ziekte kan opdoen. Ik zag wel gillend kinderen ongecontroleerd rondlopen (corona!) en rokende mensen??? Begrijpen wie kan...
Naderhand hoorde ik van vrienden dat we niets gemist hadden omdat ze enkel minderwaardige kwaliteit als zogezegde outlet verkopen. De merken produceren minderwaardige producten speciaal om daar te verkopen. Doorrijden naar Roermond was en is de enige juiste keuze!

Datum van activiteit: oktober 2020
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wie verwacht een Amerikaanse outlet te treffen komt bedrogen uit.
De opzet heeft wel iets weg van deze outlets, de prijzen en aanbiedingen absoluut niet.
Winkels zijn niet groot en het assortiment viel ons erg tegen. 50% korting op de adviesprijzen, die hoger zijn dan in de winkels in willekeurig winkelcentrum. Jammer, dachten hier wel een dagje zoet te zijn maar waren er met een paar uurtjes klaar.
Geen foodcourt te bekennen, wafels en een koffiekeet.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Fijne outlet om te bezoeken. In tegenstelling tot de outlet in Roermond wordt hier wel rekening gehouden met het Coronavirus. Goed veel ruimte en in de shops mondkapje verplicht. Het was een mooie zomerse dag en toch niet echt overdreven druk.
We hebben hier heerlijk gewinkeld.

Datum van activiteit: juli 2020