Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 19,62
Meer info
Beoordeeld op 23 juli 2020

Na een tegenvallende stop in Roermond Outlet (te veel mensen, geen social distance ..., we zijn dan ook direct terug vertrokken) was het een verademing aan te komen in Maasmechelen Village.

Hier WEL toegangscontrole (tempereatuurscanner), weinig bezoekers én iedereen met mondmasker (waarschijnlijk ook wegens de verplichting in winkels in België).

Shoppen blijft hier een verademing, in alle rust en zonder zich zorgen te hoeven maken om te veel mensen (letterlijk) tegen het lijf te lopen.

Beoordeeld op 13 juli 2020

Wij waren vroeg zoals de site aangeeft, is het tussen 10 en 12 rustig om te winkelen in het weekend. Vanaf 12u begon de drukte. Erg gezellig om rond te lopen en te shoppen.

Beoordeeld op 6 juli 2020

Outletshopping centre. Veel mooie merken en kleding. Mooie winkelstraat en leuke eet en snacktentjes. Ruime parking. Door de corona beperkingen veel "verplichte" looproutes en overal handen desinfecteren.

Beoordeeld op 1 februari 2020

Als je in Genk verblijft moet je zeker eens Maasmechelen Village bezoeken. Dit is zeker zijn geld waard en wij waren er tijdens de solden. Het was allemaal héél goedkoop en alle sterke en bekende merken hebben hier een winkel.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier rijden we graag 150km voor verder... veel goedkoper dan de Meir... alle grote merken zijn vertegenwoordigd. Prijsverschillen staan ook op het ticket en is meestal een 40% goedkoper dan een gewone winkel. Maak gebruik van de dagpas en je krijgt extra korting (niet tijdens de solden)

Datum van activiteit: januari 2020