Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 19,62
Meer info
Beoordeeld op 1 februari 2020

Als je in Genk verblijft moet je zeker eens Maasmechelen Village bezoeken. Dit is zeker zijn geld waard en wij waren er tijdens de solden. Het was allemaal héél goedkoop en alle sterke en bekende merken hebben hier een winkel.

Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier rijden we graag 150km voor verder... veel goedkoper dan de Meir... alle grote merken zijn vertegenwoordigd. Prijsverschillen staan ook op het ticket en is meestal een 40% goedkoper dan een gewone winkel. Maak gebruik van de dagpas en je krijgt extra korting (niet tijdens de solden)

Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooiste shoppingcenter van het land. Piekfijn verzorgd en mooie randdecoratie.
Ik krijg hier steeds een beetje dat 'Disneygevoel'

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Regelmatig komen er nieuwe winkels en ze vergroten het aanbod dat zo al vrij groot is. Verder zijn er andere vrijetijdsmogelijkheden in de omgeving.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi centrum met veel merkwinkels. Altijd outletprijzen. Zeker de moeite om een dagje te gaan shoppen. Ook lekkere restaurantjes.

Datum van activiteit: december 2019