Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf US$ 18,17
Meer info
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier rijden we graag 150km voor verder... veel goedkoper dan de Meir... alle grote merken zijn vertegenwoordigd. Prijsverschillen staan ook op het ticket en is meestal een 40% goedkoper dan een gewone winkel. Maak gebruik van de dagpas en je krijgt extra korting (niet tijdens de solden)

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooiste shoppingcenter van het land. Piekfijn verzorgd en mooie randdecoratie.
Ik krijg hier steeds een beetje dat 'Disneygevoel'

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Regelmatig komen er nieuwe winkels en ze vergroten het aanbod dat zo al vrij groot is. Verder zijn er andere vrijetijdsmogelijkheden in de omgeving.

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi centrum met veel merkwinkels. Altijd outletprijzen. Zeker de moeite om een dagje te gaan shoppen. Ook lekkere restaurantjes.

Beoordeeld op 2 december 2019

Gratis parkeren, lekkere eetmogelijkheden. Niettegenstaande outlet, blijven de producten toch prijzig wegens merknamen.

Datum van activiteit: december 2019
ValueRetail, Guest Relations Manager van Maasmechelen Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Hallo Günter, bedankt voor je aanbeveling. Wist je dan onze boetieks tot 60% goedkoper zijn dan de aanbevolen prijs? We hopen je snel terug te zien. Nog een fijne dag!