Vandaag geopend: Gesloten

Meer info
vanaf US$ 18,02
Meer info
Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Regelmatig komen er nieuwe winkels en ze vergroten het aanbod dat zo al vrij groot is. Verder zijn er andere vrijetijdsmogelijkheden in de omgeving.

Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi centrum met veel merkwinkels. Altijd outletprijzen. Zeker de moeite om een dagje te gaan shoppen. Ook lekkere restaurantjes.

Beoordeeld op 2 december 2019

Gratis parkeren, lekkere eetmogelijkheden. Niettegenstaande outlet, blijven de producten toch prijzig wegens merknamen.

Datum van activiteit: december 2019
ValueRetail, Guest Relations Manager van Maasmechelen Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Hallo Günter, bedankt voor je aanbeveling. Wist je dan onze boetieks tot 60% goedkoper zijn dan de aanbevolen prijs? We hopen je snel terug te zien. Nog een fijne dag!

Beoordeeld op 2 december 2019

We komen hier meerdere malen pe rjaat en ik vind dit steeds gezellig winkelen. Het is altijd mooi versierd, er is een leuke sfeer en alles is netjes.

Datum van activiteit: november 2019

Hallo Stefan, bedankt voor je mooie woorden. We vinden het fijn om te lezen dat je je bezoek aan Maasmechelen Village gezellig vond. We hopen je snel nog eens te mogen verwelkomen in onze Village. Nog een fijne dag!

Beoordeeld op 15 november 2019

Wij hebben voor de eerste keer Maasmechelen village bezocht voor Kerstinkopen te doen. Wij hebben alles gevonden wat we zochten en de security was zeer vriendelijk. Mijn zoontje moest dringend naar het toilet en wij werden zeer behulpzaam geholpen. Wij komen zeker terug!

Datum van activiteit: november 2019

Hallo Elisabeth, fijn om te lezen dat jullie het bezoek aan Maasmechelen Village tof vonden. Daar doen we het voor! We hopen jullie snel terug te zien. Nog een fijne dag!