Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 19,62
Meer info
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ideaal om zo dichtbij zo'n outlet te hebben en er te shoppen. Mooi verzorgt steeds met wisselend thema's.

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Altijd leuk shoppen in Maasmechelen Village en ideaal als we op verlof zijn in Opgrimbie ... jaarlijkse afspraak in onze zomervakantie ..

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Supertoffe shoppingdag beleeft.
Voor ieder wat wils.
Ook lekker gegeten bij guilliano
Tot volgend jaar!

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Gezellig village waar je veel winkels hebt. Wij zijn bij García geslaagd en we zijn daar goed geholpen

Beoordeeld op 14 juli 2019

Wat een kots concept dat Maasmechelen Village gebeuren. Wou zonet even naar de cinema ( naast Village), heb me moeten terugdraaien, al die lui die zo nodig 'Merk kleding' nodig hebben hadden alle parkingplaats ingenomen tot ver in de omtrek. Ik kreeg claustrofobie en hartkloppingen op de parking. Als deze merkverslaafden nu eens in hun eigen regionale economie zouden investeren, zou nog beter voor het milieu zijn ook.