Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 19,62
Meer info
Beoordeeld op 31 december 2018

Oude. Oel...druk en niets echt leuks te vinden...ook te weinig horecazaken of leuke cafeetjes. Echt teleurgesteld in dit outletshoppin

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Erg leuk aangekleed allemaal . Leuk om rond te lopen en te kijken. Wij zijn ongeveer 3.5u geweest en toen hadden we alles gehad waar we wilde kijken . Als je een beetje in de buurt bent is dit zeker een aanrader om heen te gaan !

Beoordeeld op 30 december 2018

op 29/12 bezoek gebracht aan de village , en men was de kerstversiering reeds aan het opruimen , muziek was er ook niet te horen , voor mij geen tweede maal weer :-(

Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Als je een keuze moet maken zou ik zeker de 25 km doorrijden naar Roermond. Maasmechelen is leuk maar vergeleken met Roermond erg klein. Het aanbod winkels is beperkt en alle winkels + meer zijn in Roermond aanwezig. Qua eetgelegenheden is het aanbod ook beperkt.

Beoordeeld op 22 december 2018

Tijdens de uitverkooptijd is Maasmechelen de moeite waard. Je kan echte koopjes vinden van designers

Datum van activiteit: januari 2018