“Goede ambiance maar wel prijzig ”

Beach Bar at The Lovina Bali
Geclassificeerd als nr. 17 van 95 Restaurants in Lovina Beach
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We werden direct aangesproken door de portier dat we niet naar binnen mogen. Hij vroeg waar we verbleven en vertelde ons de weg terug?!
Toen we zeiden dat we iets willen drinken aan het strand werden we begeleid naar de beachbar. Ambiance is zeer gezellig zoals een strandtent in NL. Het strand van Lovina is verder niets. Omdat het zo gezellig was hebben we er ook geluncht. Fish and chips was heerlijk maar de vegetarische pizza is matig. We hebben gezien dat de pizza is afgeleverd in een afhaaltas. Locatie is heel schoon.
De rekening is wel 2 x zo hoog dan gebruikelijk op Lovina.

Datum van bezoek: september 2019

13 april 2019 beoordeeld

Beach Bar restaurant maakt deel uit van The Lovina hotel. Twee avonden hier gegeten was uitstekend. Gezellige bar met leuk en vlot personeel. Shuttel bus voor naar het centrum is ook een uitstekende voorziening je wordt op afspraak opgehaald. Je kan er heerlijk zwemmen in het zwembad of in zee. Prachtige kamers met uitzicht op het zwembad en natuurlijk de zee. We hebben een geweldige tijd hier gehad.

Datum van bezoek: maart 2019
23 september 2016 beoordeeld

wij verbleven in het lovina hotel en hebben tijdens ons verblijf alle 4 avonden in het pool restaurant gegeten. Direct aan zee met een frisse wind. Het eten was uitermate goed. Voor ons geen noodzaak om buiten de deur te eten. Ook de service was erg goed en vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2016
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven niet in the lovina, maar vonden de beach bar er erg leuk uitzien. We konden zonder problemen door het hotel naar de beach bar lopen en werd hier hartelijk ontvangen. We werden eerst aan een tafel gezet dichterbij de bar, maar toen er een tafel vrij kwam aan het strand konden we meteen daar naartoe verkassen. We hadden mooi uitzicht op het strand en de zee. Het was van goede kwaliteit vooral de donkere chocolade taart! Er was een goede sfeer met een leuk bandje. Het leukste aan deze beachbar is het personeel. Ze zijn super vriendelijk, geïnteresseerd en spreken goed Engels en soms wat nederlands.

Datum van bezoek: juli 2016
14 juni 2016 beoordeeld

Beach Bar restaurant maakt deel uit van The Lovina hotel. Twee avonden hier gegeten. Kwaliteit was wisseld. Eerste keer was lekker. Tweede keer hadden we beide een pizza. Hadden we niet moeten doen, slecht. Ook beide avonden hadden we live muziek en de bruisende zee op de achtergrond. Ook hier is het bedienend personeel erg vriendelijk en attend.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Beach Bar at The Lovina Bali bekeken, bekeken ook

Lovina Beach, Buleleng District

In Beach Bar at The Lovina Bali geweest? Deel je ervaringen!