“In een woord geweldig!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Front night view of villa Baruna Villa Baruna by night
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Bali Beach Villa - Villa Baruna
Front night view of villa Baruna
Villa Baruna by night
View of Villa Baruna
Garden and sea view of villa Baruna
Bali Beach villa by night
The staff of villa Baruna
Terrace
Privat pool of villa Baruna
Loungebeds and swimming pool
Relax house and the pool
Arrival view of villa Baruna
Master bedroom
bedroom of villa Baruna
Master bedroom and sea view
Bathroom
Bathroom
Livingroom
Livingroom
Bedroom upstairs
Terrace by night
Front view of villa Baruna
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

miloukj
Amsterdam, Nederland
“In een woord geweldig!”
Beoordeeld op 10 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018

Wat een heerlijke villa met top personeel die ieder moment van de dag voor je klaarstaan. Super tot rust kunnen komen en kunnen genieten van de quality time met de familie. Alles wat je nodig hebt voor een top vakantie is aanwezig. De villa is echt iedereen aan te raden!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
jarilitma ...
Anna Paulowna, Nederland
2 beoordelingen
“Super villa.”
Beoordeeld op 31 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Een villa met prive zwembad met uitzicht op zee en elke avond een mooie zonsondergang, wat een weelde. Paradijs op Bali.

Datum van verblijf: mei 2017
102mackd
Curaçao
“Heerlijk !”
Beoordeeld op 1 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

We hebben twee weken doorgebracht in deze heerlijke Villa nabij Banjar, Lovina Noord Bali.
De rust en ligging en goede verzorging en kook-kunst van de staff Jenny en Sri, maar ook de tuinman en de security zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Er is zoveel plek in en om de villa dat eenieder zijn eigen gang kan gaan of toch gezellig elkaar kan opzoeken rond de tafel of in één van de twee Bale Benongs. Villa Baruna ligt direct aan het strand dus ook gelegenheid te wandelen of te zwemmen in zee. De viering van het Balinees nieuwjaar heeft van dit verblijf een onvergetelijke ervaring gemaakt.

Datum van verblijf: maart 2017
HS-fam
Singapore, Singapore
“Heerlijke plek”
Beoordeeld op 13 februari 2017 voor een verblijf in februari 2017

Villa Baruna is een heerlijke plek om te ontspannen met familie. Het mooie uitzicht op zee, het fijne zwembad en de prachtige tuin zorgden voor het perfecte vakantie gevoel. De vriendelijke en behulpzame staff maakt de ervaring compleet.

Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017
Leon D
“fam.vakantie 2017”
Beoordeeld op 5 februari 2017 voor een verblijf in januari 2017

Fantastische Villa, mooie ligging, geweldig personeel, correcte communicatie en afhandeling via Ned. eigenaar.
Aanrader als je het echte Bali wil kennen en niet alleen het toeristische.
fijne plek om tot rust te komen.
goede service en geweldige begeleiding ter plekke over wat je er allemaal kunt doen.

Datum van verblijf: januari 2017
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“`Paradijsje op Aarde`”
Beoordeeld op 13 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Beste Tripadvisor lezers,

Na een lange rit, van zuid naar noord-Bali, gaat het laatste stukje over een redelijk "kuilenpadje". Totdat je bij de geopende poort van de villa aankomt. Alleen dat moment, het zicht op de villa, de geopende deuren en doorkijk van de voorkant naar de achterkant en uitzicht op zee. Je weet niet wat je overkomt. Fantastisch, gewoon. Heerlijke, hartelijke ontvangst door al het personeel. Een warm welkom die gelijk een fijn en goed gevoel geeft. Bijna een "thuiskomen".
Het personeel is fantastisch! De dames Jenny en Sri (schrijf ik dat goed??) zijn geweldig. Niets is teveel, alles kun je vragen, alles maken ze klaar. zijn er 's-morgens voor je ontbijt en gaan pas weg na het avondeten. Ze zijn aanwezig en niet aanwezig. Geen moment het idee dat je, jezelf niet kon zijn. De dames cijferen zich weg om het jou naar de zin te maken. De lekkerste gerechten worden op verzoek op tafel getoverd.
Wat een geweldig lieve en zorgzame dames zijn dat. Wij zijn verwend en tevens super blij dat zij ons zo in de watten hebben gelegd.
Ik heb onze contactpersoon aanbevolen om zuinig op deze dames te zijn. Ze zijn fantastisch.Maar ook Ketut, de tuinman en de bewaker, gaven ons een heel goed, vertrouwd en fijn gevoel.Iedereen doet zijn best om het de gast naar haar zin te maken.
Aan de dames hebben we moeten beloven om ze niet te vergeten, om nog eens terug te komen. Het afscheid was dan ook best een beetje emotioneel. Hier kan geen hotel of wat dan ook tegenop.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
En dan is zo’n week, na een kleine veertien dagen Hong Kong en zuidzijde van Bali een oase van rust.
Daar werkt de villa uitstekend in mee en is daar uitermate geschikt voor. Het “kuilenpadje” ernaar toe nemen we graag nog een keertje voor lief.
Ik blijf erbij: een geweldige plek om bij te komen, te relaxen, af en toe nog een uitstapje maken en vooral te genieten, mede dankzij het fantastische personeel!
Het was eigenlijk een voorrecht om op die geweldige plek te mogen verblijven. Misschien draaf ik door, maar het is gewoon zo. Met vier personen een geweldige week gehad.

Herman en Ineke Truyts, Andre en Helma van Stekelenburg

Wateringen

Datum van verblijf: oktober 2016
Was het eenvoudig om de woning te boeken? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Het geweldige, toegewijde personeel.
Minpunten: Niets.
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Antwoord van management
15 okt 2016
Beste familie, jullie super bedankt voor alles. Jullie gaan heel respectvol om met het personeel en de villa. Bijzonder om te lezen hoe positief jullie zijn en bedankt voor de complimenten. Wij hopen jullie ooit weer in de toekomst te mogen verwelkomen in onze villa!
185marcd
Antwerpen, België
Niveau 6 bijdrager
232 beoordelingen
46 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 31 nuttige stemmen
“Het paradijs!”
Beoordeeld op 24 april 2016 voor een verblijf in maart 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Schitterende villa, uitstekend personeel.
Heel netjes, zeer rustig gelegen.
Een prima kokkin, die de lekkerste hapjes op je bord tovert. Schitterende, goedlachse poetsvrouw.
De tuinman werkt de ganse dag, maar maakt zich onzichtbaar. Ongelooflijk!
Enige minpunt is de chauffeur Ketut. Deze man is zo soepel als de nacht, als hij zijn eigen zinnetje niet mag doen, praat hij niet meer. Dit zijn wij echt op al onze reizen nog nooit tegen gekomen. Wij hebben dan ook een andere chauffeur gezocht voor onze uitstappen en gemakkelijk gevonden. Een comfortabelere wagen, de man stopte waar we wilden, gaf prima uitleg en was nog beduidend goedkoper ook.
De villa Baruna, "HET PARADIJS!",
groetjes, familie De Bondt-Steyaert ( 6 personen).

Datum van verblijf: maart 2016
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 50-64
Antwoord van management
2 aug 2016
Beste familie,

Jullie ook super bedankt en ook voor de feedback met betrekking tot onze chauffeur.
Hopelijk tot ziens!

Groetjes Villa Baruna
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren