“`Paradijsje op Aarde`”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Front night view of villa Baruna Villa Baruna by night
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Bali Beach Villa - Villa Baruna
Front night view of villa Baruna
Villa Baruna by night
View of Villa Baruna
Garden and sea view of villa Baruna
Bali Beach villa by night
The staff of villa Baruna
Terrace
Privat pool of villa Baruna
Loungebeds and swimming pool
Relax house and the pool
Arrival view of villa Baruna
Master bedroom
bedroom of villa Baruna
Master bedroom and sea view
Bathroom
Bathroom
Livingroom
Livingroom
Bedroom upstairs
Terrace by night
Front view of villa Baruna
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“`Paradijsje op Aarde`”
Beoordeeld op 13 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Beste Tripadvisor lezers,

Na een lange rit, van zuid naar noord-Bali, gaat het laatste stukje over een redelijk "kuilenpadje". Totdat je bij de geopende poort van de villa aankomt. Alleen dat moment, het zicht op de villa, de geopende deuren en doorkijk van de voorkant naar de achterkant en uitzicht op zee. Je weet niet wat je overkomt. Fantastisch, gewoon. Heerlijke, hartelijke ontvangst door al het personeel. Een warm welkom die gelijk een fijn en goed gevoel geeft. Bijna een "thuiskomen".
Het personeel is fantastisch! De dames Jenny en Sri (schrijf ik dat goed??) zijn geweldig. Niets is teveel, alles kun je vragen, alles maken ze klaar. zijn er 's-morgens voor je ontbijt en gaan pas weg na het avondeten. Ze zijn aanwezig en niet aanwezig. Geen moment het idee dat je, jezelf niet kon zijn. De dames cijferen zich weg om het jou naar de zin te maken. De lekkerste gerechten worden op verzoek op tafel getoverd.
Wat een geweldig lieve en zorgzame dames zijn dat. Wij zijn verwend en tevens super blij dat zij ons zo in de watten hebben gelegd.
Ik heb onze contactpersoon aanbevolen om zuinig op deze dames te zijn. Ze zijn fantastisch.Maar ook Ketut, de tuinman en de bewaker, gaven ons een heel goed, vertrouwd en fijn gevoel.Iedereen doet zijn best om het de gast naar haar zin te maken.
Aan de dames hebben we moeten beloven om ze niet te vergeten, om nog eens terug te komen. Het afscheid was dan ook best een beetje emotioneel. Hier kan geen hotel of wat dan ook tegenop.
Wij gaan zeker nog een keer terug.
En dan is zo’n week, na een kleine veertien dagen Hong Kong en zuidzijde van Bali een oase van rust.
Daar werkt de villa uitstekend in mee en is daar uitermate geschikt voor. Het “kuilenpadje” ernaar toe nemen we graag nog een keertje voor lief.
Ik blijf erbij: een geweldige plek om bij te komen, te relaxen, af en toe nog een uitstapje maken en vooral te genieten, mede dankzij het fantastische personeel!
Het was eigenlijk een voorrecht om op die geweldige plek te mogen verblijven. Misschien draaf ik door, maar het is gewoon zo. Met vier personen een geweldige week gehad.

Herman en Ineke Truyts, Andre en Helma van Stekelenburg

Wateringen

Service
Pluspunten: Het geweldige, toegewijde personeel.
Minpunten: Niets.
Reisgroep: Vrienden
Vakantie met vrienden
15 okt 2016
Beste familie, jullie super bedankt voor alles. Jullie gaan heel respectvol om met het personeel en de villa. Bijzonder om te lezen hoe positief jullie zijn en bedankt voor de complimenten. Wij hopen jullie ooit weer in de toekomst te mogen verwelkomen in onze villa!
Marc D
Antwerpen, België
Niveau 6 bijdrager
204 beoordelingen
38 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
“Het paradijs!”
Beoordeeld op 24 april 2016 voor een verblijf in maart 2016

Schitterende villa, uitstekend personeel.
Heel netjes, zeer rustig gelegen.
Een prima kokkin, die de lekkerste hapjes op je bord tovert. Schitterende, goedlachse poetsvrouw.
De tuinman werkt de ganse dag, maar maakt zich onzichtbaar. Ongelooflijk!
Enige minpunt is de chauffeur Ketut. Deze man is zo soepel als de nacht, als hij zijn eigen zinnetje niet mag doen, praat hij niet meer. Dit zijn wij echt op al onze reizen nog nooit tegen gekomen. Wij hebben dan ook een andere chauffeur gezocht voor onze uitstappen en gemakkelijk gevonden. Een comfortabelere wagen, de man stopte waar we wilden, gaf prima uitleg en was nog beduidend goedkoper ook.
De villa Baruna, "HET PARADIJS!",
groetjes, familie De Bondt-Steyaert ( 6 personen).

Je leeftijdgroep 50-64
2 aug 2016
Beste familie,

Jullie ook super bedankt en ook voor de feedback met betrekking tot onze chauffeur.
Hopelijk tot ziens!

Groetjes Villa Baruna
ErikRomme ...
Oisterwijk, Nederland
Niveau 2 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk bijkomen in een heerlijk land met fantastische mensen.”
Beoordeeld op 30 december 2015 voor een verblijf in december 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We zijn in december 2,5 week met 5 personen (waarvan één 1 jarige) verbleven in deze prachtige villa. Wat hebben wij genoten van de villa, het land, de mensen, het personeel en het uitzicht. Het is onbeschrijfelijk en een totale verslaving die je oploopt. We hebben al veel bijzondere en luxe reizen gemaakt, maar dit overtreft toch alles. Het personeel van de villa is erg aardig en verstaan hun werk perfect. Je hebt gewoon je privé en merkt niet op dat er 2 dames overdag zijn om te koken en schoon te maken en dat er tuinmannen rondlopen. De villa is van alle luxe voorzien, het uitzicht is fantastisch en het zwembad is echt hemels. Iedere ochtend wanneer je wakker wordt is het zwembad al netjes schoongemaakt en alle kussen en ligbedden goed gelegd. De dames zijn al in de keuken bezig om het ontbijt voor te bereiden, verse fruitsappen te maken en het avondeten voor te bereiden. Wat betreft het eten hoef je gewoon niet weg, uiteten gaan biedt qua kwaliteit geen meerwaarde, het eten wat ze maken is echt verrukkelijk. Het maakt niet uit wat je vraagt dat ze maken, ze kunnen het gelijk en maken het echt allemaal zelf, geen verpakte kip of voorgesneden groente. Woorden doen de villa en het personeel eigenlijk te kort, maar neem maar van ons aan dat dit heel bijzonder is en zeker de moeite waard om een keer te doen.

Het (ei)land zelf is ook prachtig, er valt erg veel te zien en overal waar je komt zijn de mensen erg vriendelijk zonder iets van je te willen, echt een verademing t.o.v. vele andere landen.

Wanneer je dan de keuze maakt om naar deze villa te gaan, neem ook eens even de tijd om met de verkopers op het strand te praten. De spullen die ze verkopen kun je voor Nederlandse normen echt bijna gratis kopen, maar gewoon het plezier van het afdingen en het plezier van deze mensen dat wij contact hebben en dat mensen interesse hebben in hun situatie geeft veel voldoening. Wil je wat extra's doen, neem dan kleren mee die je zelf niet meer aandoet en speelgoed wat je niet gebruikt of nodig hebt, deze mensen (ook het personeel van de Villa zelf) zijn daar heel erg blij mee. De meeste mensen in Bali verdienen namelijk niet meer dan €100,- per maand en kunnen dus wel wat extra's gebruiken.

Al met al een fantastische reis met een fantastische locatie als basis. Wij gaan in de toekomst zeker nog vaker terug naar Villa Baruna.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Service
Pluspunten: Het personeel!
Minpunten: De muggen en vliegen, maar dat is in heel Bali zo.
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
2 jan 2016
Beste familie,

Bedankt voor dit super review! Het personeel heeft ook enorm van jullie genoten als gast en hopen jullie in de toekomst nog eens te zien. Jullie zijn wat dat betreft ook echte voorbeeld gasten, met respect omgaan met het personeel en overige Balinezen, respect voor het geloof op Bali, zuinig omgaan met de elektra en met Villa Baruna.

Nogmaals bedankt!
moruby4
Leiden, Nederland
Niveau 2 bijdrager
2 beoordelingen
“Geweldig”
Beoordeeld op 29 november 2015 voor een verblijf in november 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke villa, aan comfort geen gebrek.
Na een week in het drukke Kuta is het heerlijk bijkomen in de villa, waar we goed verzorgd werden door het personeel.
Aan ruimt geen gebrek. Vanuit de villa kan je verschillende tripjes maken, chauffeur Katut weet een heleboel leuke plekken.
We willen Saskia bedanken voor de goede afhandeling, En het personeel van de villa, die ons in de watten hebben gelegd.
We komen zeker terug.
Terimakasih

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: we waardeerde alles
Minpunten: niet van toepassing
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
lucas e
Utrecht Province, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“een adembenemend huis in het paradijs”
Beoordeeld op 6 januari 2015 voor een verblijf in december 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

een hele week in villa Baruna en je wil nooit meer weg. De 2 gastvrouwen Jenny en Made waren geweldig, heerlijk gekookt en zeer behulpzaam. De ligging aan de balinese zee is fantastisch en het huis in 1 woord geweldig. een heerlijk zwembad en ruimschoots lounge plekken. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Service
Pluspunten: De verleende service van de beide gastvrouwen
Minpunten: is er niet
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
basdenoud ...
“prachtige luxe villa!”
Beoordeeld op 1 september 2014 voor een verblijf in augustus 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

we hebben echt genoten! De villa was mooi, het personeel was goed, de kamers waren mooi en schoon, het personeel was goed en aardig(en konden heel goed koken!) en het uitzicht was prachtig! al met al een top verblijf gehad daar!

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Marjado
Boxtel, Noord-Brabant, Netherlands
“Fantastische villa”
Beoordeeld op 25 augustus 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Het was een lange reis om er te komen, maar je komt hier echt tot rust.
Het is een prachtige villa, met fantastisch personeel.
Elke dag werd alles schoongemaakt en verzorgd en zelfs de was werd gedaan.
Ze hebben elke dag heerlijk voor ons gekookt. In een woord geweldig.
Het was relaxen in het zwembad en alles zag er keurig verzorgd uit.
Ook Ketut de chauffeur heeft ons prachtige plekken op Bali laten zien.
We hebben van alles volop genoten.

Service
Pluspunten: Het lieve personeel.
Minpunten: Niets
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren