“Heerlijk bijkomen in een heerlijk land met ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Front night view of villa Baruna Villa Baruna by night
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Bali Beach Villa - Villa Baruna
Front night view of villa Baruna
Villa Baruna by night
View of Villa Baruna
Garden and sea view of villa Baruna
Bali Beach villa by night
The staff of villa Baruna
Terrace
Privat pool of villa Baruna
Loungebeds and swimming pool
Relax house and the pool
Arrival view of villa Baruna
Master bedroom
bedroom of villa Baruna
Master bedroom and sea view
Bathroom
Bathroom
Livingroom
Livingroom
Bedroom upstairs
Terrace by night
Front view of villa Baruna
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
ErikRomme ...
Oisterwijk, Nederland
4 beoordelingen
“Heerlijk bijkomen in een heerlijk land met fantastische mensen.”
Beoordeeld op 30 december 2015 voor een verblijf in December, 2015

We zijn in december 2,5 week met 5 personen (waarvan één 1 jarige) verbleven in deze prachtige villa. Wat hebben wij genoten van de villa, het land, de mensen, het personeel en het uitzicht. Het is onbeschrijfelijk en een totale verslaving die je oploopt. We hebben al veel bijzondere en luxe reizen gemaakt, maar dit overtreft toch alles. Het personeel van de villa is erg aardig en verstaan hun werk perfect. Je hebt gewoon je privé en merkt niet op dat er 2 dames overdag zijn om te koken en schoon te maken en dat er tuinmannen rondlopen. De villa is van alle luxe voorzien, het uitzicht is fantastisch en het zwembad is echt hemels. Iedere ochtend wanneer je wakker wordt is het zwembad al netjes schoongemaakt en alle kussen en ligbedden goed gelegd. De dames zijn al in de keuken bezig om het ontbijt voor te bereiden, verse fruitsappen te maken en het avondeten voor te bereiden. Wat betreft het eten hoef je gewoon niet weg, uiteten gaan biedt qua kwaliteit geen meerwaarde, het eten wat ze maken is echt verrukkelijk. Het maakt niet uit wat je vraagt dat ze maken, ze kunnen het gelijk en maken het echt allemaal zelf, geen verpakte kip of voorgesneden groente. Woorden doen de villa en het personeel eigenlijk te kort, maar neem maar van ons aan dat dit heel bijzonder is en zeker de moeite waard om een keer te doen.

Het (ei)land zelf is ook prachtig, er valt erg veel te zien en overal waar je komt zijn de mensen erg vriendelijk zonder iets van je te willen, echt een verademing t.o.v. vele andere landen.

Wanneer je dan de keuze maakt om naar deze villa te gaan, neem ook eens even de tijd om met de verkopers op het strand te praten. De spullen die ze verkopen kun je voor Nederlandse normen echt bijna gratis kopen, maar gewoon het plezier van het afdingen en het plezier van deze mensen dat wij contact hebben en dat mensen interesse hebben in hun situatie geeft veel voldoening. Wil je wat extra's doen, neem dan kleren mee die je zelf niet meer aandoet en speelgoed wat je niet gebruikt of nodig hebt, deze mensen (ook het personeel van de Villa zelf) zijn daar heel erg blij mee. De meeste mensen in Bali verdienen namelijk niet meer dan €100,- per maand en kunnen dus wel wat extra's gebruiken.

Al met al een fantastische reis met een fantastische locatie als basis. Wij gaan in de toekomst zeker nog vaker terug naar Villa Baruna.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Service
Pluspunten: Het personeel!
Minpunten: De muggen en vliegen, maar dat is in heel Bali zo.
Gezinnen met kleine kinderen
Antwoord van management
2 jan 2016
Beste familie,

Bedankt voor dit super review! Het personeel heeft ook enorm van jullie genoten als gast en hopen jullie in de toekomst nog eens te zien. Jullie zijn wat dat betreft ook echte voorbeeld gasten, met respect omgaan met het personeel en overige Balinezen, respect voor het geloof op Bali, zuinig omgaan met de elektra en met Villa Baruna.

Nogmaals bedankt!
moruby4
Leiden, Nederland
2 beoordelingen
“Geweldig”
Beoordeeld op 29 november 2015 voor een verblijf in November, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Heerlijke villa, aan comfort geen gebrek.
Na een week in het drukke Kuta is het heerlijk bijkomen in de villa, waar we goed verzorgd werden door het personeel.
Aan ruimt geen gebrek. Vanuit de villa kan je verschillende tripjes maken, chauffeur Katut weet een heleboel leuke plekken.
We willen Saskia bedanken voor de goede afhandeling, En het personeel van de villa, die ons in de watten hebben gelegd.
We komen zeker terug.
Terimakasih

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: we waardeerde alles
Minpunten: niet van toepassing
Je leeftijdgroep 35-49
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
lucas e
Utrecht Province, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“een adembenemend huis in het paradijs”
Beoordeeld op 6 januari 2015 voor een verblijf in December, 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

een hele week in villa Baruna en je wil nooit meer weg. De 2 gastvrouwen Jenny en Made waren geweldig, heerlijk gekookt en zeer behulpzaam. De ligging aan de balinese zee is fantastisch en het huis in 1 woord geweldig. een heerlijk zwembad en ruimschoots lounge plekken. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Service
Pluspunten: De verleende service van de beide gastvrouwen
Minpunten: is er niet
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
basdenoud ...
“prachtige luxe villa!”
Beoordeeld op 1 september 2014 voor een verblijf in Augustus, 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

we hebben echt genoten! De villa was mooi, het personeel was goed, de kamers waren mooi en schoon, het personeel was goed en aardig(en konden heel goed koken!) en het uitzicht was prachtig! al met al een top verblijf gehad daar!

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Marjado
Boxtel, Noord-Brabant, Netherlands
“Fantastische villa”
Beoordeeld op 25 augustus 2014 voor een verblijf in Augustus, 2014

Het was een lange reis om er te komen, maar je komt hier echt tot rust.
Het is een prachtige villa, met fantastisch personeel.
Elke dag werd alles schoongemaakt en verzorgd en zelfs de was werd gedaan.
Ze hebben elke dag heerlijk voor ons gekookt. In een woord geweldig.
Het was relaxen in het zwembad en alles zag er keurig verzorgd uit.
Ook Ketut de chauffeur heeft ons prachtige plekken op Bali laten zien.
We hebben van alles volop genoten.

Service
Pluspunten: Het lieve personeel.
Minpunten: Niets
RBleyenbe ...
Oirschot, Nederland
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Prachtige Villa voorzien van alle luxe”
Beoordeeld op 23 augustus 2014 voor een verblijf in Augustus, 2014

Villa Baruna is een goed onderhouden luxe villa aan het strand in de omgeving van Lovina. De villa is zeer ruim met een prachtige tuin, 4 slaapkamers, 4 badkamers en een royale living en keuken. Het huis is stijlvol ingericht met een heerlijk groot zwembad en mooi terras, grote tuin met uitzicht op de zee.

Je wordt hier helemaal in de watten gelegd door het geweldige personeel. We hebben heerlijk gegeten en niets is de dames teveel gevraagd. Het personeel staat altijd voor je klaar.

De villa ligt wat afgelegen, in de directe omgeving van de villa is verder niet zoveel te doen. De chauffeur brengt je op verzoek overal naar toe.

Wij hebben 10 dagen genoten van ons verblijf in Villa Baruna.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Service
Pluspunten: service en gastvrijheid
Reisgroep: Tieners
Vakantie met vrienden Grote groepen
Ingrid_Ne ...
Netherlands
Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Relaxen in een luxe privé hotel.....”
Beoordeeld op 12 augustus 2014 voor een verblijf in Juli, 2014

Villa Baruna is een luxe villa aan het strand van Lovina. De villa is zeer ruim met een prachtige tuin die iedere dag wordt bijgehouden door de tuinman. Het huis is modern en stijlvol ingericht, het terras is heerlijk evenals het zwembad. De villa beschikt over 2 gazebo's (relaxhuisjes); 1 grenzend aan het zwembad/terras en 1 aan het einde van de tuin bij het strand. Het personeel regelt desgewenst masseuses die je een ontspannende massage kunnen geven in je "eigen tuin" tegen zeer geringe kosten. Zeer relaxed dus!

De dames Yeni en Made verzorgen, indien gewenst, 3 x per dag een overheerlijke maaltijd. Met name de diners met Balinese gerechten zijn tot in de puntjes verzorgd en overheerlijk. Naast het koken van de maaltijden zorgen deze lieve dames er iedere dag (6 dagen per week om precies te zijn) voor dat de villa wordt schoongemaakt en dat de bedden worden opgemaakt. Hierdoor ontstaat het gevoel om in een privé hotel te verblijven.

De villa ligt wat afgelegen, maar een korte wandeling over het strand brengt je wel direct midden tussen de locale (zeer vriendelijke) bevolking. In de directe omgeving van de villa is verder niet zoveel te doen, wat wij niet als een nadeel hebben ervaren.

Lovina is de dichtstbijzijnde wat grotere badplaats, gelegen op ca. 15 min. afstand met de auto. Op aanraden van driver Ketut zijn wij een aantal malen wezen eten bij Beachclub Spice in Lovina. Een moderne gezellige beachclub, die het transport van en naar de villa kosteloos voor hun rekening nemen als je daar dineert. Wat ons betreft een aanrader!

Wij verbleven in de villa met kleine kinderen die hebben genoten van het overheerlijke zwembad. Zorg wel voor zwembandjes of een zwempakje met krukjes, aangezien het zwembad direct grenst aan het terras. Het zorgde bij ons voor een zorgeloze vakantie dat we onze kleine een goed en veilig zwempakje aantrokken 's ochtends.

Al met al een prachtige villa om te verblijven met zeer vriendelijk en warm personeel. We hebben ontzettend genoten in villa Baruna!

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Pluspunten: de prachtige tuin, het heerlijke zwembad en het vriendelijke personeel
Minpunten: niets
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren