“heerlijk verblijf in schitterend huis aan het ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
125 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 136 nuttige stemmen
“heerlijk verblijf in schitterend huis aan het strand”
Beoordeeld op 8 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De verrassing komt als je deur van het huis opent, wat een plaatje!
De foto's van dit huis zijn echt niet misleidend.
Het uitzicht als je s'ochtends je slaapkamer uitkomt zal nog wel enige tijd op mijn netvlies blijven staan.
Het welkom door de hele staf was hartverwarmend.
De menukaart is al geweldig, maar laat je de dames een menu samenstellen, dan krijg je echt iets geweldigs.
Uitstapjes en massages zijn door de staf zo geregeld.
Tip:Ga een keer met de dames boodschappen doen op de markt.

Datum van verblijf: september 2018
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
“Prachtige Villa”
Beoordeeld op 28 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Eerlijk is eerlijk, het ontgaat je aan helemaal niets in de villa. Prachtige ruime villa met goed onderhouden tuin en zwembad. Iedere kamer voorzien van eigen luxe badkamer. Personeel vriendelijk en verzorgd de huishouding en desgewenst het eten. Strand was helaas niet echt zwembaar en redelijk vervuild. Ook lag de villa erg afgelegen waardoor je kon genieten van de rust en het ultieme Bali gevoel

Datum van verblijf: mei 2018
EllenSmit ...
Hoofddorp, Nederland
1 beoordeling
“Geweldige villa in paradijselijke omgeving!”
Beoordeeld op 1 november 2017 voor een verblijf in augustus 2017

We hebben enorm genoten van ons verblijf in Banjar Beach! De ligging is geweldig, pal aan zee met een Bale Benong die je laat genieten van een prachtige zonsondergang. De tuin is lekker groot en wordt super onderhouden door de tuinmannen. Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en comfortabel. De staf is in een woord geweldig en zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt en je aan niets ontbreekt! Kadek en Desak kunnen echt geweldig koken, daar blijf je bijna voor thuis! Maar een bezoekje aan de Spice Beach Club is ook een absolute aanrader: lekker eten voor een schappelijke prijs in een sfeervolle setting, met bovendien gratis vervoer van en naar de villa!
Al was het heel verleidelijk om bij het huis te blijven, we hebben natuurlijk ook wat van de omgeving gezien. Snorkelen bij Menjangang Island, een bezoek aan de hot springs en de boeddhistische tempel, steeds onder begeleiding van onze prive chauffeur Erik.
We hopen zeker nog een keer terug te komen!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Je leeftijdgroep 50-64
Lindy V
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Fantastische Villa”
Beoordeeld op 21 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017

Wat een geweldige villa. Het ziet er in het echt nóg mooier uit dan op de foto’s.
Personeel zeer vriendelijk, villa van alle gemakken voorzien, een paradijs!
Gebruik Van de privé chauffeur zeer aan te raden, van (halve) dagtrips tot een supermarkt bezoekje.

Datum van verblijf: oktober 2017
WilmaS459
1 beoordeling
“Super mooie villa van alle gemakken voorzien”
Beoordeeld op 24 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Schitterende villa, mooi zwembad en super uitzicht op de zee.
De villa is van alle gemakken voorzien. Het personeel is geweldig en doet alles voor je.
Wij hebben heerlijk genoten en zouden dit anderen zeker aanraden.
Met scooter of taxi kan je naar de winkels en restaurants.

Datum van verblijf: augustus 2017
Je leeftijdgroep 35-49
Antwoord van management
26 aug 2017
Dank je wel Wilma voor de mooie review. Ben blij dat jullie heerlijk genoten hebben en hopelijk nog wat na mijmeren.
Groet Matt
Evert987
Gent, België
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 11 april 2016 voor een verblijf in april 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De villa en het personeel zijn fantastisch. Enorm ruim en comfortabel; voorzien van alles wat een mens kan wensen op vakantie: Zwembad, ruime tuin, groot schaduwrijk terras, ruil van binnen en mooi ingericht, etc. De aanwezigheid van het personeel zorgt voor de ideale combinatie, waarbij je de privacy hebt van een huis en de service van een hotel. Ze zorgen voor heerlijke maaltijden en houden het huis netjes.
Het huis mooi gelegen aan zee (rustig strand) in het noorden van Bali. De ideale uitvalsbasis om "het echte Bali" te ontdekken, want het is er niet echt toeristisch (zoals in het zuiden).
Wat ons betreft een échte aanrader!

Datum van verblijf: april 2016
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Super villa aan zee”
Beoordeeld op 30 augustus 2014 voor een verblijf in juli 2014

Afgelopen juli hebben wij met onze 2 kinderen (6 en 7 jaar) 11 nachten doorgebracht in deze fantastische villa.
We hebben genoten van de rust, de heerlijke tuin, het zwembad, de zee en zijn super verwend door Kadek en Desak met heerlijke maaltijden.
Vanuit de villa hebben wij met diverse uitstapjes gemaakt naar diverse leuke activiteiten in de omgeving (snorkelen in Pemuteran, zwemmen met de dolfijnen, vroeg in de morgen dolfijnen spotten met de lokale vissers, jungle trekking, etc etc.)
Het huis is heerlijk rustig gelegen maar je hoeft je totaal niet te vervelen, genoeg te doen.
Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juli 2014
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Rustige ligging en de fantastische tuin, zwembad en direct aan zee gelegen.
Minpunten: Viezigheid op het strand.
Reisgroep: Kleine kinderen
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren