“weer thuiskomen”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Suzanne M
2 beoordelingen
“weer thuiskomen”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in september 2019

We zijn voor de 2e keer in de villa geweest, bijna 3 weken. We kunnen niets anders zeggen, dan dat we enorm verwend zijn door de staf, dat de villa precies dat is, wat wij fijn vinden. Alles is aanwezig, en zo niet, wordt er wel voor gezorgd. Het heeft tot gevolg dat we de volgende boeking al weer hebben aangevraagd.
In één woord, GEWELDIG!

Datum van verblijf: september 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Suzanne M
2 beoordelingen
“Vakantie Villa Bundar ”
Beoordeeld op 28 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

In één woord geweldig! Een kleine knusse villa met een staf zo goed dat het niet in woorden uit te drukken is.

Datum van verblijf: oktober 2018
hannekeve ...
Draguignan, Frankrijk
1 beoordeling
“Villa Bundar Noord Bali”
Beoordeeld op 16 april 2018 voor een verblijf in februari 2018

Drie onspannen weken op een heerlijke rustige plek op Bali. Villa is netjes en schoon zelfs het strand voor de villa werd elke vroege morgen schoon gemaakt! We hebben vnm op de veranda geleefd om naar de zee en de plaatselijke vissers te staren, veilige zee om in te zwemmen. Ketut en Niluh koken echt heel lekker Ketut kan en wil graag alles voor je regelen. Vraag naar Putu als bekwame en vriendelijke chaffeur. Fijne en mooie tripjes mee gemaakt. Lekkere croquetten en bitterballen op de boot, waar ook prima massages worden gegeven

Datum van verblijf: februari 2018
CoenRon
Deventer, Nederland
1 beoordeling
“fantastisch”
Beoordeeld op 24 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

fantastische vakantie gehad in deze villa . door de fantastische staff en dan vooral Ketoet ze heeft voor alles gezorgd en geregeld en natuurlijk heerlijk gekookt,SUPER!!!! De tuin en het zwembad werden ook goed verzorgt .Ligging van de villa ook prachtig direct aan het strand wat ook een rustig strand is.HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!

Datum van verblijf: maart 2017
Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
865aleksf
Rotterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Heerlijk!”
Beoordeeld op 13 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

We hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht met onze 3 dochter (9,7 en 4). We hebben genoten van het heerlijke eten van de hulp Ketut, het uitzicht op zee en het zwembad. Het huis ligt op een parkje op een paar km van Lovina. De chaffeur brengt je in een paar minuten overal naar toe. In de omgeving zijn er veel bezienswaardigheden en activiteiten. Dolfijnen kijken met de lokale visser vonden wij erg leuk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Houten
Beoordeeld op 16 september 2013 voor een verblijf in juli 2013

Datum van verblijf: juli 2013
Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Inchecken/receptie Service
Zou ik deze vakantiewoning aan mijn beste vriend(in) aanbevelen?
Aanbevolen voor:

Datum van verblijf: juni 2013
Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Inchecken/receptie Service
Zou ik deze vakantiewoning aan mijn beste vriend(in) aanbevelen?
Aanbevolen voor:
Stelletjes Oudere reizigers
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren