“Villa Bundar Noord Bali”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
hannekeve ...
Draguignan, Frankrijk
1 beoordeling
“Villa Bundar Noord Bali”
Beoordeeld op 16 april 2018 voor een verblijf in februari 2018

Drie onspannen weken op een heerlijke rustige plek op Bali. Villa is netjes en schoon zelfs het strand voor de villa werd elke vroege morgen schoon gemaakt! We hebben vnm op de veranda geleefd om naar de zee en de plaatselijke vissers te staren, veilige zee om in te zwemmen. Ketut en Niluh koken echt heel lekker Ketut kan en wil graag alles voor je regelen. Vraag naar Putu als bekwame en vriendelijke chaffeur. Fijne en mooie tripjes mee gemaakt. Lekkere croquetten en bitterballen op de boot, waar ook prima massages worden gegeven

CoenRon
Deventer, Nederland
“fantastisch”
Beoordeeld op 24 april 2017 voor een verblijf in maart 2017

fantastische vakantie gehad in deze villa . door de fantastische staff en dan vooral Ketoet ze heeft voor alles gezorgd en geregeld en natuurlijk heerlijk gekookt,SUPER!!!! De tuin en het zwembad werden ook goed verzorgt .Ligging van de villa ook prachtig direct aan het strand wat ook een rustig strand is.HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aleks F
Rotterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Heerlijk!”
Beoordeeld op 13 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

We hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht met onze 3 dochter (9,7 en 4). We hebben genoten van het heerlijke eten van de hulp Ketut, het uitzicht op zee en het zwembad. Het huis ligt op een parkje op een paar km van Lovina. De chaffeur brengt je in een paar minuten overal naar toe. In de omgeving zijn er veel bezienswaardigheden en activiteiten. Dolfijnen kijken met de lokale visser vonden wij erg leuk.

Houten

Stelletjes Oudere reizigers
FemmydB
Harlingen, Nederland
1 beoordeling
“Fantastische villa met schitterend uitzicht op zee en geweldig personeel!!”
Beoordeeld op 30 mei 2013 voor een verblijf in mei 2013

Geweldige 2 weken gehad!! Prachtige luxe villa, werden als VIP behandeld. Alles er op en eraan. In rustig gelegen "villa parkje" zeker niet toeristisch,ideaal voor een luxe relax vakantie. Er is zeker ook genoeg te beleven, een prive chauffeur staat eventueel tot je beschikking voor nog geen €50,- /dag brengt hij je waar je wilt,en weet de mooiste plekjes/activiteiten.Ook Ketut de huishoudster/kok kon voortreffelijk koken en neemt echt al het werk uit handen. Ze was geweldig! Het strand ligt gewoon in de achtertuin,super! Heerlijk warm water(in mei) het zand is alleen zwart van kleur door vulkaan uitbarstingen van weleer... Het strand wordt zelfs elke keer met laag water letterlijk schoongeveegd en opgeruimd! Er is ook nog een tuinman/pool boy die de rest onderhoudt,geweldig. Ook de boeking verliep prima,goede info. In één woord SUPER!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Personeel zeer gastvrij!! Hoffelijke behandeling
Minpunten: geen idee....
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Roosendaal
Beoordeeld op 17 maart 2013 voor een verblijf in februari 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren