“Adembenemende villa”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Beach villa bali

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
vieuw from terras to beach
upstairs biljard room
bale relax nextto beach
living room
living room
stairway to biljard lounge and upstair terras
bedroom
dolphine spotting in front of the villa
bathroom
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Smoker A
Westerlo, België
“Adembenemende villa”
Beoordeeld op 2 februari 2015 voor een verblijf in Juni, 2014

We willen allereerst Tom en Wendy heel hard bedanken voor deze geweldige vakantie en knap verblijf..Bij de aankomst werden we van onze sokken geblazen door de magnifieke tuin en leuke inrichting.Overal zicht op de zee,heel goede service en bediening!!
Als we ooit terugkeren naar Bali dan komen we zeker terug naar Villa Amber..Deze reis vergeten we nooit meer!!Vele groetjes

Reisgroep: Large Group
Je leeftijdgroep 25-34
Vincent G
Arendonk, België
“Schitterende huwelijksreis”
Beoordeeld op 1 augustus 2014 voor een verblijf in Mei, 2014

Villa Amber was de hoofdverblijfplaats van onze 14-daagse huwelijksreis. De 10 dagen dat we in de villa verbleven waren er echt om nooit te vergeten. Een schitterende locatie, supervriendelijk en behulpzaam personeel, alles perfect geregeld, heerlijk eten. Kortom, dit was een droombestemming. De directe omgeving en de excursies met gids/chauffeur/mountainbike in de streek rond Lovina, deden ons het "echte Bali" ervaren. Villa Amber is een echte aanrader voor iedereen die een relax-, cultuur- & avontuur-vakantie wil.
Ook nog speciale dank aan Tom en Wendy om de 4 dagen dat we niet in de Villa verbleven toch tot in de puntjes te regelen. We hebben er superhard van genoten.

Reisgroep: Partner
Reinier K
“Prachtige vakantie”
Beoordeeld op 5 januari 2013 voor een verblijf in Oktober, 2012

Afgelopen Oktober ben ik samen met mijn vriendin en schoonfamilie teruggekomen na meer dan 2 weken te hebben verbleven in de villa. Ik kan alleen maar zeggen: wow! Wat een ongelofelijk mooie en verzorgde villa op een prachtige plek. Wij hebben echt 2 weken paradijs meegemaakt. Ik wil ook in het bijzonder het personeel complimenteren, mede door hun enorme inzet, vriendelijkheid en behulpzaamheid is deze vakantie uitgegroeid tot en van de beste en mooiste vakanties die ik tot nu toe heb mogen meemaken. Terima kasih!

Service
Pluspunten: De buitendouche
Minpunten: Rommel op het strand
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
Ksnellema ...
2 beoordelingen
“Hemel op aarde”
Beoordeeld op 5 januari 2013 voor een verblijf in Oktober, 2012

We hebben nu twee jaar achter elkaar meerdere weken doorgebracht in dit stukje paradijs op aarde. Je adem stokt in je keel zodra je de eerste keer de oprijlaan van de Villa op komt rijden. Prachtig! Bij aankomst staan de dames van de huishouding je met een stralende glimlach op te wachten wat je de hele reis gelijk doet vergeten. De villa staat gelijk aan het strand en heeft een schitterende tuin. Het interieur is prachtig evenals het exterieur. De eerste duik in het privezwembad is er een om nooit te vergeten. Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam en maken het verblijf in de Villa nog aangenamer. De dames van de huishouding koken overheerlijk en zorgen dat de Villa er elke dag weer spik en span uit ziet. De tuinmannen zorgen voor een schitterende groene tuin om elke dag weer in weg te dromen, De chauffeur laat je de beste plekjes van heel Bali zien en de Villa manager neemt je graag mee voor een geweldige trekking of fietstocht door de bergen. In 2011 was onze eerste ervaring en hebben we voor het eerst een vakantie gehad waar we als ander mens vandaan kwamen. In 2012 uiteraard weer terug gegaan en toch echt verliefd geworden op Bali, de Vila en het personeel. Wij gaan zeker nog vaak terug naar dit paradijs....

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: Het personeel
Minpunten: de muziekinstallatie
Daniel J
Den Bosch, Noord-Brabant, Netherlands
Niveau 4 bijdrager
19 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Fantastisch gastvrij”
Beoordeeld op 23 december 2012 voor een verblijf in Mei, 2012

Villa Amber bezit alle gemakken en luxe die je verlangt als je van een heerlijke vakantie op Bali wil genieten. Het is dicht in de buurt van mooie bezienswaardigheden. Hou er wel rekening mee dat het ruim 3 uur rijden is vanaf het vliegveld. Met kleine kinderen is dit wel wat ver, maar er is genoeg te doen in de directe omgeving.

Het personeel is fantastisch, zij zorgen ervoor dat de luxe die je verwacht ook waarheid wordt. Ook voor een reis met kleine kinderen is dit zonder problemen (er staan zelfs westerse gerechten op het menu als dat gewenst is).

Het huis zelf heeft een pooltafel, een zeer uitgebreide DVD collectie en uiteraard een fantastisch zwembad van 18 meter lang...

Daarnaast is de tocht door de ongerepte natuur met Putuh een ECHTE aanrader. In een adembenemende tocht, die goed te doen is met kinderen (6 en 9 jaar), ga je op bezoek in het dorp bij zijn ouders. Wat een ervaring!

Service
Pluspunten: Personeel en het gevoel van rust
Minpunten: Het strand is niet aantrekkelijk, maar is ook niet nodig.
Reisgroep: Kleine kinderen
Heidi M
Haasdonk
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig land!”
Beoordeeld op 22 december 2012 voor een verblijf in Juli, 2012
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Na een lange en vermoeiende reis was het afwachten waar we terecht zouden komen. De foto's voorspelden een mooie villa in een idyllische omgeving. Je vraagt je toch af of het in het echt ook zo gaat zijn. Eens aangekomen in Bali was het toch nog een uurtje of drie rijden tot aan de villa. We werden opgehaald door een chauffeur die weliswaar een beetje Nederlands sprak. Voor de kinderen zeer plezant! Het is ook tof dat je de afstand van het vliegveld tot de villa overdag kan afleggen want dan snuif je meteen de sfeer van het prachtige land Bali op. Eens aangekomen in de villa kom je tot besef dat het in werkelijkheid nog mooier is dan op foto. Zeer vriendelijk personeel dat zich zonder probleem wil aanpassen om vb een uurtje vroeger of later te koken naargelang de planning van de dag. Voor de kinderen een prachtig zwembad en DVD's in overvloed. We hebben ook verschillende uitstappen gemaakt op aanraden van de eigenaars. Vooral de dolfijnentocht is de moeite waard, 's morgens vroeg opgehaald worden op het strand om dolfijnen te gaan spotten met een prachtige zonsopgang boven de zee. Magnifiek! Ook de trip die we met een gids te voet hebben afgelegd midden door de natuur van Bali was zeer leerrijk. Je wordt onmiddellijk geconfronteerd met de plaatselijke bevolking waarvan de meesten nog nooit één stap van het eiland gezet hebben. En dan toch als toerist zo vriendelijk ontvangen worden! Kortom, het was echt een fantastische reis die we iedereen kunnen aanraden. Het land, de villa en het personeel, de eigenaars die eigenlijk niet in het zicht zijn maar je wel begeleiden wanneer je het nodig vindt, de vriendelijkheid van de mensen aldaar, de chauffeur, het klimaat, de zonsopgang en zonsondergang, ..... kortom te veel om op te noemen. In enkele woorden : een land dat je eens in je leven moet gezien hebben! Je zal er geen spijt van hebben!

Service
Pluspunten: Het personeel en de eigenaars die zeer vriendelijk zijn en altijd voor je klaar staan
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Frans H
1 beoordeling
“Een prachtig huis in het prachtige Bali!”
Beoordeeld op 21 december 2012 voor een verblijf in Februari, 2011

In Februari 2011 verbleven wij met 6 personen 2 weken in villa Bali Amber. De lange reis was gelijk vergeten na het hartelijk welkom door de eigenaren Tom en Wendy en de bezichtiging door de prachtige villa. Alles was perfect verzorgd , en we konden gelijk aan onze eerst heerlijke maaltijd beginnen. Het was een heerlijke plek om vandaar uit Bali te verkennen. De wandelingen met Tutu door de rijstvelden hebben een onvergetelijke indruk achter gelaten. Villa Bali Amber een heerlijke plek om een goed verzorgde vakantie en vooral een ontspannen vakantie te houden. Een extra dankwoord aan het personeel die ons zo hebben verwend.
Fam. Heye

Service
Pluspunten: Vriendelijkheid en service personeel en het prachtige huis
Je leeftijdgroep 50-64
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren