“Dit is pas echt een oase”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Beach villa bali

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
vieuw from terras to beach
upstairs biljard room
bale relax nextto beach
living room
living room
stairway to biljard lounge and upstair terras
bedroom
dolphine spotting in front of the villa
bathroom
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Wim N
1 beoordeling
“Dit is pas echt een oase”
Beoordeeld op 15 december 2012 voor een verblijf in juni 2012

Het was de 2e keer dat wij hier verbleven, maar wederom was het weer veel te kort.
De eigenaars, Wendy en Tom, zijn twee geweldige mensen en hebben een super service gevoelige staf om hun heen gebouwd. Niets maar dan ook niets kwamen wij tekort.
Een nadeel?? Ja die is er ook, de foto' s op de website geven niet het juiste beeld, het is er namelijk in werkelijkheid nog veel mooier.

Service
Pluspunten: Ondanks de aanwezigheid van de staf, de privacy die we genoten
Minpunten: De dag dat we weer moesten vertrekken
Je leeftijdgroep 50-64
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Personen met beperkte mobiliteit
Oudere reizigers Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
Tanja2206
Hoofddorp, Nederland
Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“een paradijs met 5-sterren verzorging”
Beoordeeld op 14 december 2012 voor een verblijf in augustus 2012

Wij hebben met onze kinderen van 12 en 16 jaar een geweldige week in de villa gehad.
Bij aankomst stond er een drankje klaar, en konden we de prachtige villa bewonderen! Echt heel mooi ingericht, de tuin ligt er prachtig bij en er is een heel groot en schoon zwembad.
Er zijn in de tuin diverse plekken om heerlijk te relaxen, aan het zwembad of aan het strand . Altijd is wel een plekje waar je in de zon of schaduw kunt zitten.In de ochtend kun je de zonsopgang bewonderen en in de avond de zonsondergang. De dames in de keuken hebben elke dag het ontbijt verzorgd, elke middag en avond heerlijk gekookt, de was werd gewassen, het huis was altijd schoon en opgeruimd. En de villa ziet er ook van binnen zo mooi uit! Vooral de douches zijn heel bijzonder, in de avond kijk je naar de sterren terwijl je onder de openlucht douche staat.
Met de gids hebben we een leuke tocht door de rijstvelden gemaakt en bij zijn ouders hebben we thee gedronken met heerlijke zoete hapjes. Er zijn in de villa gemakkelijk diverse trips te boeken, bij een uiterst bewame gids.
Je kunt zelf naar de locale markt lopen, die 's nachts begint dus je moet er 's morgens vroeg naar toe. Ook de warmwaterbronnen en boeddistisch klooster zijn op loopafstand, maar als het te ver is in de hitte staat de paardenkoets klaar op het kruispunt vlak bij de villa. De mensen in het dorpje zijn heel vriendelijk en behulpzaam, echt een hele mooie ervaring.
Wij hopen snel nog eens terug te keren in dit mooie paradijs met fantastische staff!

Service
Pluspunten: de villa is heel erg mooi, groot zwembad en prachtige tuin. alles is schoon en opgeruimd.
Minpunten: het strand is niet zo mooi, er ligt veel rommel.
Reisgroep: Tieners
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Esther007 ...
Huizen, Noord-Holland, Netherlands
1 beoordeling
“Een prachtige villa waar je tot rust komt en geniet van de gastvrijheid”
Beoordeeld op 11 december 2012 voor een verblijf in maart 2011

Een gastvrij ontvangst in een mooie en luxe accommodatie. Heerlijk om niets te hoeven doen en door het zeer vriendelijke personeel in de watten gelegd te worden. De villa is van alle gemakken voorzien. Wij waren met jong en oud, in de leeftijd van 1 t/m 83 jaar.
En voor een ieder was het goed vertoeven. Ook de benodigdheden voor onze dochter van ruim 1 jaar waren aanwezig, zoals een kinderstoel en ledikant.
Ruime menukeuze en het eten werd voortreffelijk bereid.
Ook uit eten in het dichtbijzijnde plaatsje Lovina Beach is een aanrader.
De chauffeur liet ons de mooie bezienswaardigheden op Bali zien, waar je wel voldoende tijd voor uit moet trekken qua reisafstanden.

Service
Pluspunten: luxe villa en bijbehorende gastvrijheid
Minpunten: lange rit vanaf vliegveld
Reisgroep: Uitgebreide familie
Marjan B
Emmeloord, Nederland
“Paradijs op aarde”
Beoordeeld op 11 december 2012 voor een verblijf in oktober 2011

Wat een mooi optrekje!!!!!!!
2 fantastisch lieve schoonmaaksters/kokkins die ons de hele dag goed verzorgden.
Het mega grote huis (eigenlijk te groot voor als je met zijn ,in ons geval, 2en bent) met het heerlijke zwembad.
De taxichauffeur die bij het huis hoorde was erg leer gierig en sprak al een mooi beetje Nederlands.
In die 9 dagen dat wij er verbleven is ons NIETS te kort gekomen.

Service
Pluspunten: De vrijheid.
Minpunten: Ik kan niet 1 2 3 wat bedenken
stephanie ...
Destelbergen, België
“ZALIG!!!!”
Beoordeeld op 10 december 2012 voor een verblijf in januari 2012

Zeer mooie villa met prachtig zwembad. s'Morgens wakker worden met de zee op de achtergrond, deuren van de slaapkamer opendoen en de zee ook daadwerkelijk op enkele meters zien. s' Avonds douche nemen onder de sterrenhemel, ook met de zee op de achtergrond. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die altijd klaarstaan om ons naar de winkel te voeren of een uitstap te doen. Ook de eigenaars hebben heel wat tips om daar ter plaatse te ontdekken. En de natuur op een mooie en avontuurlijke wijze te gaan bekijken/ontdekken. We zijn met 4 voor 10 dagen geweest en het was een prachtige ervaring.
Zeker een aanrader voor wie Bali in alle rust wil ontdekken!

Was het eenvoudig om de woning te boeken? Hoe was de sleuteloverdracht?
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: de ligging en de bediening
Reisgroep: Vrienden
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Parel van het Noorden”
Beoordeeld op 10 december 2012 voor een verblijf in april 2011

We hebben het geweldige genoegen gehad om in het (koude Hollandse) voorjaar van 2011 een kleine 2 weken in deze prachtige en luxueuze te mogen vertoeven.
Het is, vanaf de luchthaven, een pittige rit naar het noorden van het eiland, maar de rit wordt absoluut beloond! Wat een geweldig ruim, licht, modern en warm (t)huis is Villa Amber toch! Vanuit de villa zijn er prachtige tochten te maken en ik raad iedereen aan om scooters te huren en op pad te gaan. De omgeving is werkelijk schitterend en het rijden op de scooters is een feest. Omdat het noorden van het eiland relatief rustig is, is dit prima te doen...ook voor niet al te ervaren verkeersdeelnemers.
De verzorging in de villa is uitmuntend. De bediening is aanwezig maar tegelijkertijd ook praktisch onzichtbaar. Het eten dat de dames bereiden is werkelijk verrukkelijk.
De villa biedt enorm veel privacy en na een lange dag over het eiland voelt het écht als thuiskomen. Vanaf dat moment hoef je niets meer te doen... alleen maar GENIETEN en tot rust komen!! In één woord een absolute AANRADER dus.

Service
Pluspunten: Villa, omgeving, privacy en service.
Minpunten: De relatief lange rit vanaf de luchthaven naar het noorden van het eiland. Reken op 3 á 4 uur.
Reisgroep: Uitgebreide familie
Je leeftijdgroep 35-49
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Cindy M
Almere
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische en luxe Villa Bali Amber”
Beoordeeld op 9 december 2012 voor een verblijf in juni 2012

Wij hebben 2 weken bijzonder genoten van deze prachtige villa "Bali Amber" direct gelegen aan zee in de buurt van Banjar en de warm waterbronnen air panas. Deze grote en luxe villa met een geweldig groot zwembad, bale benong's en het personeel dat ons verwende door alle maaltijden te bereiden, in een woord geweldig!

Service
Pluspunten: De villa, rust en personeel dat je het gevoel gaf van een bijzondere gast te zijn
Minpunten: De weg naar de villa is niet echt onderhouden en is een hobbelige rit
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren