Beoordeeld op 13 augustus 2019

Op doorreis door Noord Bali voor één overnachting verbleven.
Heel mooie ligging te midden van de rijstvelden en ook direct aan het strand.
Mooie ruime kamer met aparte keuken, piekfijn onderhouden. Leuk zwembad met voldoende ligstoelen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was goed, wij heggen 's avonds gedineerd op het strand tegen een schappelijke prijs : aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Wij zijn met ons gezin 2 nachten verbleven in dit hotel. Het personeel is bijzonder aardig en doet er alles aan om je het zo aangenaam mogelijk te maken. Het viel ook op dat al het personeel erg goed Engels spreekt. De kamers zijn ontzettend ruim en schoon. Er zitten geen restaurants in de buurt van het hotel, maar het restaurant in het hotel is erg goed. Wij hebben een snorkeltrip gemaakt vanuit het hotel. Onderweg ook nog dolfijnen gezien. Snorkelen is zeker aan te raden! 's Avonds is er ook een prachtige zonsondergang te zien. Het hotel biedt ook gratis kano's en supboards aan waar je mee de zee op kunt gaan. Wel zijn er zee-egels in de zee bij het hotel, wij hebben ze zelf niet gezien, maar het personeel bij het strand raadde ons aan om waterschoentjes aan te doen. Deze boodt het hotel gratis aan in verschillende maten.

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, tussen de rijstvelden, direct aan het privé strand. Mooie studio, vrij nieuw, zeer schoon. Fijne inloop douche. Uitgebreid ontbijt buffet. S-avonds kun je op/aan het strand dineren voor een redelijke prijs. Het complex is zeer goed onderhouden. Oase van rust. Gratis shuttle service van en naar Lovina. Lovina zelf stelt niet veel voor.

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier in het Noorden aangekomen bij dit zeer aangename rustige hotel. Houd er rekening mee dat het in het noorden wat warmer is dan in zuid-Bali. Zeer mooie luxe kamer met een aparte zitkamer (slaapbank) met airco en keuken (!) en aparte slaapkamer met airco met een schuifdeur ertussen. Aardig en zeer behulpzaam personeel. Mogelijkheid om ‘s morgens vroeg (06.00!) bij opkomende zon dolfijnen te spotten. Jammer dat sommige boten de dieren ‘n beetje opjagen. Hotel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Mooie kamers, gratis water, heel vriendelijk personeel, lekker ontbijt met elke dag een andere specialiteit, mooi zwembad, fijn dat je vanuit het hotel direct naar het strand (privé voor het hotel) kan gaan. Spijtig dat de dolfijnentocht en excursies duurder zijn als je ze bij het hotel boekt, je kan beter naar het centrum van Lovina gaan en privépersonen regelen.