“in de hemel kan het echt niet beter zijn !”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
89 beoordelingen
23 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nuttige stemmen
“in de hemel kan het echt niet beter zijn !”
Beoordeeld op 25 april 2019 voor een verblijf in april 2019

We hebben een zalige vakantie beleefd. Bali was prachtig: overdadig groen, wondere bloemenpracht, ongewone landschappen, heerlijk warm en vooral heel vriendelijke mensen, relaxed, zelden opgewonden of agressief, ingetogen en heel fier op hun eiland. Het maakte indruk.
Het heel drukke verkeer met het lawaai van de scooters en de overal aanwezige smerigheid was wel af en toe stoorzender maar haalde nooit de bovenhand. In het huis en in de tuin hadden we er niet de minste hinder van.

Wij zijn heel blij dat we bij jullie terecht zijn gekomen, het huis, de locatie en vooral de staff was top. Illuh, Kadek en Made zijn bijzonder toffe mensen die hun job op een heel mooie manier uitoefenen. Wij waren allemaal een beetje emotioneel bij
het afscheid, ook de kinderen. Hen zullen we het meest missen, het immense, warme zwembad is een mooie tweede. In ieder geval een dikke pluim voor jullie voor de keuze en het behoud van jullie medewerkers.

Wij zijn ook gelukkig met de keuze voor dit huis. De ligging pal aan zee ( met een strand dat elke dag wordt gereinigd ) met de vele bewegingen van de vissers is een troef. Ook de stijl vonden we fijn.De vele mogelijkheden om schaduw op te zoeken zorgden ervoor dat we de tuin ( ook elke dag onderhouden ) en omgeving vanuit alle zichtpunten hebben gezien en gefotografeerd. Een klein minpuntje is dat het huis ietwat afgelegen is wanneer je 's avonds toch eens ergens anders wil eten ( je wil niet altijd beslag leggen op het personeel ) .
Het is wellicht wat ouder dan het andere huis van de eigenaars en dat merk je ook aan kleine dingen maar probleempjes hebben we gemeld en die werden in zeer korte tijd opgelost. (Lekkende boiler). Voor ons, zeventigplussers met slechte rug, hadden er een paar meer zitplaatsen met rechte rug en hogere zitting mogen zijn maar we hebben geoefend tot we min of meer elegant uit de ligbedden konden opstaan. In onze kamer, recht tegenover de keuken, mogen de scharnieren van de muurkast wel een drupje olie krijgen, een pietluttigheid dus.

Wat hier aangeboden wordt is ideaal voor wat wij wilden: een zorgeloze vakantie voor een groepje van verschillende generaties in een mooie warme omgeving. Het was luxe, betaalbare luxe.

Datum van verblijf: april 2019
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Fantastisch ”
Beoordeeld op 10 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019

Dit is mijn mooiste week in Bali geweest. Wat een geweldige villa en geweldig personeel, ik heb absoluut niets negatiefs te melden. Verschrikkelijk mooi en vriendelijk, heerlijk eten, schoon. Een aanrader!!

Datum van verblijf: februari 2019
CedricSoe ...
1 beoordeling
“Prachtige villa, super service en echt relax”
Beoordeeld op 25 december 2018 voor een verblijf in december 2018

Mooie Balineese villa met 4 kamers, elke kamer een eigen badkamer met douche half in de buitenlucht. De staff zorgt dat alles naar wens verloopt, kookt naar wens en houdt zeer goed rekening met eventuele allergieen en andere wensen. Het vervoer eigen aan de villa is ook steeds stipt op tijd en geeft zeer uitgebreide uitleg onderweg over de locale gebruiken en tradities, zowel voor luchthaventransport als ook voor de verschillende dagtrips zeker een aanrader. Ook voor de duikliefhebbers zeker de moeite dankzij de samenwerking met spice club waar je op verschillende koraalriffen kan gaan duiken, lokaal of iets verder weg, alsook enkele mooie wrakduiken behoren tot de mogelijkheden.
Kortom een prachtige villa in Balineese stijl met alle modaliteiten en mogelijkheden op 2 stappen van het strand en de zee.

Datum van verblijf: december 2018
susannedi ...
Landsmeer, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“In een woord: geweldig!”
Beoordeeld op 5 augustus 2018 voor een verblijf in mei 2018

Prachtige villa, in het echt nog mooier en ruimer dan op de foto's. Mooi onderhouden tuin en het zwembad is heerlijk, 18 meter lang! En inderdaad maar een paar voetstappen van het strand. Wij hebben hier met ons gezin een geweldige vakantie gehad. Vanuit de villa genoeg te doen en te zien mbv hele vriendelijke en kundige chauffeur. En de dagen in de villa waren heerlijk relaxed dankzij supervriendelijke staff - die je het aan niets laten ontbreken - en die ook nog eens de heerlijkste gerechten op tafel zetten. Werkelijk een vakantieverblijf waarin je niets anders hoeft te doen dan genieten. Superservice! Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
Jeroen C
New York
1 beoordeling
“Excellent villa, right on the beach, super staff, super Balinese hospitality!”
Beoordeeld op 5 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Een heel mooi en ruim huis, goed onderhouden, prachtige tuin, 4 slaapkamers met afzonderlijke buitendouches, goed zwembad, direct aan zee. Maar vooral een superstaf: gastvrij, gezellig, attent, harde werkers in huis, tuin, bewaking s nachts, massage, prima chauffeurs! Altijd alles op tijd. En erg heerlijk eten natuurlijk. Wij bevelen Villa Bossi van harte aan! Ook met kleine kinderen.

Datum van verblijf: april 2017
lanti317
Assen, Nederland
2 beoordelingen
“Fantastisch veblijf gehad in Villa Bossi op Bali”
Beoordeeld op 5 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Onze verwachtingen waren hooggespannen door de informatie op de site en eerdere beoordelingen maar zijn ruimschoots overtroffen.Een mooi eiland, prachtige villa en tuin. De ligging direct aan het strand waardoor we iedere avond konden genieten van een prachtige zonsondergang maakte het helemaal af. De staff was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten. De twee excursies waren door de sttaff prima geregeld met een erg attente en vriendelijke chauffeur. Aanrader is het snorkelen bij Mengjangan Island en de jungle tocht.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reisgroep: Teenagers
Henk H
Zutphen, Nederland
“Een onvergetelijke week!”
Beoordeeld op 7 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

Wij hebben onze vakantie mogen ervaren bij Villa Bossi Tangguwisia Beach in het noorden van Bali. Buiten het feit dat het noorden van Bali nog meer de prachtige cultuur en ongerepte natuur te vinden is hebben we genoten van de gastvrijheid. Dit was een uitzonderlijke fijne ervaring. Aangezien wij zelf uit de dienstverlening komen weten we als geen ander hoe belangrijk medewerkers met gevoel voor gastvrijheid zijn.

Wij kregen tijdens de autoritten uitgebreide uitleg van de manager en tevens chauffeur over de cultuur van Bali. Dit waren net prachtige lezingen, niets was te veel. Wij willen dan ook een groot compliment geven voor de staff; Made, Iluh, Kadek en Ganung wat een lieve toegewijde mensen! We hebben het fantastisch gehad . Ook heerlijk gegeten en gastvrij verwend ! villa bossi voelde als ons thuis.

Datum van verblijf: juni 2016
Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren