Beoordeeld op 30 mei 2018

In Mei 2018 hebben wij met 4 personen waarvan 1 rolstoeler in de villa Teduh verbleven. Heel mooi heel luxe met 3 aparte slaapkamers en bijbehorende douche en toilet.Heel fijn dat er een kamer speciaal ingericht is tbv een rolstoel persoon met ruime toiletruimte en aparte douche met een losse handdouche. Beugel waar ze horen te zitten.Alles goed toegankelijk. Minder leuk is dat de rolstoel kamer een aparte ingang heeft zodat als je gezellig bij elkaar wilt zitten in de huiskamer bij de TV je altijd buitenom moet. De helling (een aluminium plaat) bij de bale benong (de buitenzit) is veel te steil, mag minstens 1 m langer. Ook de toegang tot de poort van de villa Teduh mag wel verbeterd, nu is het een paar balkjes over een sloot.
Hotel zelf is goed, ontbijt erg uitgebreid, lunch zeer smakelijk. Ook de gratis shuttle naar het centrum (anders 10-15 min lopen) wordt zeer gewaardeerd.Probleempjes (luide airco bv) worden meteen verholpen, staf is erg hulpvaardig.

Kamertip: Zeer aan te bevelen voor rolstoelers
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Marie-Anne259, Owner van Starlight Restaurant & Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Dank u wel voor de review. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en proberen er iets aan te doen.

Er is een pad dat loopt via het strand naar de villa zodat u niet met rolstoel over het slootje hoeft.

Wij hopen u als gast terug te zien.

Vriendelijke groet.

Beoordeeld op 5 maart 2018

Rustgevende en veilige lokatie, heerlijk op het strand. Bootjes liggen voor je neus rustig te dobberen en door het geluid van de kabbelende golfjes kan je heerlijk wegdromen. Wanneer je maar wil kan je tegen betaling met zo'n bootje met 'schipper' de zee op om dolfijnen te spotten of om gewoon een stukje te varen. In de zee kan je heerlijk zwemmen.
Als je van contact met de lokale bevolking houdt dan kan dat hier. Allemaal relaxte lieve mensen!
Starlight heeft heerlijk en goed eten, maar als je wil kan je elders, met de gratis shuttle bus van het hotel,of lopend via het strand, ook neerstrijken.
De ruime bungalows van Starlight hebben alles wat je wenst. Echt een aanrader. IK kom in elk geval terug!

Kamertip: all bungalows are great!
  • Verbleef: februari 2018, reisde alleen
Marie-Anne259, Owner van Starlight Restaurant & Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2018

Dank je wel voor deze complimenten. We zien je graag terug.

Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 5 dagen geweest. Een prachtig complex direct aan het strand. Het bestaat uit allemaal kleine huisjes gelegen in een perfect onderhouden tuin. Huisjes zijn netjes en schoon en de badkamer voorzien van een regendouche. Ook beschikt het complex over een lekker verkoelend zwembad en is het ontbijt perfect. Je besteld wat je wilt, dus altijd vers. Het enige nadeel van Lovina is eigenlijk het strand. Die is erg smerig en ook de zeebodem is zompig. Wel kun je per motorbike alle mooie plekjes ontdekken in de omgeving.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

We hebben genoten van 3 dagen Starlight en Lovina. Zeker aan te bevelen als je van rust en relaxen houdt.

Een kleinschalige accomodatie direct aan het strand.

Mooie en ruime bungalow met terrasje van alle gemakken voorzien in een mooie tuin met fruitbomen, bloemen, heggetjes en gras. Koelkastje, tv, kast met safe...etc. voldoende handdoeken en zeep.
Airco had iets geruislozer gekunt en beter mogen koelen. Gordijnen erg lichtdoorlatend en kieren aan de zijkant.

Mooi zwembad met 6 ligstoelen en voldoende schaduw.

Heerlijk a la carte ontbijt met voldoende keuze en heerlijke vers gemaakte fruitsappen.

Bar / Restaurant direct aan het strand met heerlijke coctails. Je kunt er genieten van de Lovina Sunset en op bepaalde dagen live muziek. Eten is vers en goed bereid. Friet met mayonaise ( werd gevraagd door het personeel :-). Prijs iets boven gemiddeld. Lekker eerlijke kwaliteit , maar gewoontjes. Vandaar dat we ook andere lokaties hebben geprobeerd.

Men regelt hier ook diverse excursies en transfers tegen normale prijzen. Bootjes voor de "deur".

Personeel is heel erg vriendelijk en attent.

Als Lovina je aanspreekt is dit een uitstekende lokatie met een relaxte sfeer.

TIP vermijd de 6.00u dolfijnen trip/circus. Maar ga een paar uur later.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Marie-Anne259, Owner van Starlight Restaurant & Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

dank u wel voor het compliment, dit zal aan de staf worden doorgegeven.

vriendelijke groet,

Marie-Anne, director

Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima restaurant aan het strand. Goeie service, goed eten en mooi uitzicht. Vooral bij zonsondergang. Zeer betaalbaar. Eigenaar is Nederlander, kwamen we achter bij vertrek. Leuk om te weten, maar vooral goede Indonesische keuken: aanrader Rendang!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie