“Het was hier fantastisch”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Iris d
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Het was hier fantastisch”
Beoordeeld op 27 december 2017 voor een verblijf in December, 2017

De villa was precies zoals de foto s. Personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Wat wil je nog meer een villa met zee zicht. Vanuit de villa kan je leuke tripjes doen. Maar ook gewoon de hele dag luieren of een boekje lezen. Tv is aanwezig alleen hebben we daar geen tijd voor gehad. Voor een paar euro worden je kleren gewassen en gestreken, heerlijk toch hoef je niet meteen aan het werk als je terug komt van vakantie.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 dec 2017
Dank je wel voor de vriendelijke woorden.
Het personeel heeft het ook naar hun zin gehad met jullie. Misschien we we elkaar nog eens in de toekomst.
Grt Albert en Ajoe
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren