“Geweldig!!”
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
the perfect place for a home made diner.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
“Geweldig!!”
Beoordeeld op 20 augustus 2017 voor een verblijf in Juni, 2016

Een droom die uit komt, en wat een lokatie,
in 1 woord geweldig.

Ik zou voor een volgende keer als ik in de avond aankomt op het vliegveld lekker een hotel in de buurt boeken en de volgende dag op je gemak richting villa gaan.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
21 aug 2017
Dank je wel Wilma voor je mooie recensie, jullie zijn een volgende keer weer van harte welkom. Hartelijke groet, Anneke
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren