“het smaakt”
Beoordeling van Bistro 37

Bistro 37
Geclassificeerd als nr. 11 van 70 Restaurants in Sant Antoni de Calonge
4 weken geleden beoordeeld

een kleine 200 meter vanaf de Aldi richting het centrum van Calonge. Eri is genoeg zitgelegenheid, de ober is zeer snel en accuraat en het eten SMAAKT. Een bezoekje is het zeker waard.

Datum van bezoek: september 2019

28 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens onze zomervakantie zijn wij hier heel vaak gaan eten. Zowel in de middag een broodje als in de avond. Iedere keer was het eten weer van prima kwaliteit. Lekker eten voor een prima prijs. Wel merkten wij dat het als het wat drukker was het allemaal wat rommeliger ging. Wij vonden dat niet zo erg maar ik kan mij voorstellen dat sommige mensen hierdoor niet meer terugkeren. Ideale locatie voor ons omdat wij op de Eurocamping verblijven. Op onze laatste avond hebben we (tijdens het afbreken) zelfs lekker friet en snacks gehaald bij bistro. Heerlijk gegeten weer en we konden zo weer verder. We zullen hier zeker terugkomen in de komende jaren!

Datum van bezoek: juli 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is top, de prijskwaliteit is goed.
Leuk personeel en gezellige muziek op de achtergrond.
Zeker de moeite waardt!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig restaurantje op een niet perfecte plek. Eten is hollands georienteerd. Bij een bestelling van de "diverse heerlijke tapas" verwacht je geen bitterballen, en patatas bravas. Zeker niet in het land waar zoveel heerlijke tapas te krijgen zijn. De Najos zijn goed, de burgers ook, vriendelijk personeel, maar het eten kan hier beter. Verwacht hier geen culinaire verrassing van de plaatselijke keuken, maar meer een restaurant voor wat simpeler eetcafe menus.
Als je langsrijd gewoon gaan, maar zeker niet voor omrijden!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Afgelopen Juli hier wat wezen eten, leuke aankleding van de bistro, maar helaas bij het bestellen van het eten en drinken de gehele avond of de helft niet gekregen, of de helft verkeerd bezorgd. Personeel vriendelijk, behalve in de keuken. Personeel heeft wel excuses aangeboden, maar echter geen compromis met de rekening. Jammer dit, voor ons helaas geen 2 e keer meer.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bistro 37 bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Calonge, Costa Brava
Palamos, Province of Girona

Sant Antoni de Calonge, Costa Brava
Palamos, Province of Girona

In Bistro 37 geweest? Deel je ervaringen!