“Lekker en gezellig ”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren vrij vroeg ( voor de Spaanse keuken) en zaten buiten.
Gezellige zitten, enkel wat last van lawaai van de autostrade opzij. Dit merkte je echter niet meer na een tijd. Leuk aankleding ( zitbanken, moderne lampen..).
Het eten kwam snel, alles werd gesmaakt. Geitenkaas salade, chiperonnes, patatas bravas als voorgerechten. De tarbot, geit en steak werden ook gesmaakt. De dessertjes waren erg mooie en lekkere bordjes. Enkel daarvan foto’s genomen! Een aanrader! Zullen zeker nog eens komen!

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen enkele opmerking op het eten maar klanten op het nieuwe terras willen zetten op een zaterdagavond terwijl er binnen voldoende plaats is? Een rare manier van doen. Enkel de regen kon de dame overtuigen om ons in de ‘zaal’ te zetten! Allee daar waar we altijd gaan zitten als we over de middag gaan! Boor ons echt onbegrijpelijk

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie avond hebben we hier met vrienden gegeten. De carpaccio van zalm smaakte voortreffelijk. De zeeduivel zag er verrukkelijk uit en mijn costillas de lechon was om te zuigen zo mals. We kozen voor de rode (gekoelde) en witte huiswijn. Die smaakten fantastisch. De nagerechten waren prachtig. Het lawaai van de snelweg merkten we al niet meer. Een avond om niet te vergeten.

23 juni 2018 beoordeeld

De patatas brava’s zijn heerlijk alsmede de tapas “airbag” . Grote porties vlees. Goede wijn. Keurige bediening. Gezellig om buiten te zitten. Wel wat rumoerig door de aangrenzende weg, maar als je eenmaal zit vonden wij dat niet meer storend.

24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek is bijzonder, zo langs een drukke weg, maar het eten is heel goed te noemen voor een nette prijs. 2 voorgerechten en een toetje is meer dan genoeg........ en de toetjes die zijn lekker, daar kom ik voor terug

Reizigers die Restaurant Can Panedes bekeken, bekeken ook

Llagostera, Province of Girona

In Restaurant Can Panedes geweest? Deel je ervaringen!