“Genieten”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
24 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk restaurant met een prachtig terras. Vlotte bediening met heerlijke tapa's op de kaart. A la carte ook heel lekker. Prachtige maar niet dure wijnen.
Zijn tot tweemaal toe hier geweest.
Minpuntje is de grote weg net naast het terras, dit kan storend zijn, maar went wel na een tijdje dankzij de fijne keuken.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, gezellig en heerlijk gegeten voor een super vriendelijke prijs. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen hebben de wens om de klant een feestje te gunnen. Wij komen hier al jaren en zijn nooit teleurgesteld. Buiten het seizoen zijn de menu's iets goedkoper, in het seizoen gaat de prijs iets omhoog. Wat je echter krijgt voor €21,- P/P is goed, daar zit overigens brood, wijn en water bij. 3 gangen van een bijzondere hoge kwaliteit. De surplus voor een eendenborst is de moeite ook waard, het zijn echt mooie gerechten met fijne smaakbelevingen.

Wat ons betref een topper in deze regio!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er twee maal op bezoek geweest tijdens onze vakantie en telkens super ontvangen. Heerlijke tapas- en wijnkaart, echte aanrader!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit bij de beste restaurants en nog altijd weinig toeristen.Daar kan je nog de echte Spaans Catalaanse keuken ontdekken.Zeer vriendelijk personeel en vlotte bediening een echt toppertje.

Reizigers die Restaurant Can Panedes bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava

In Restaurant Can Panedes geweest? Deel je ervaringen!