“Heerlijk (glutenvrij) gegeten”

Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de eigenaars van de B&B waar wij logeren zijn wij bij Can Panedes gaan eten. Heerlijke gerechten, verse ingrediënten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening!

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer we in Platja d'Aro zijn gaan we altijd gezellig lunchen in Can Panedes.
Super vriendelijke bediening en een gezellig terras

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant. Sympathieke bediening. Alles perfect. Moderne Spaanse keuken. Ruime keuze met lunchmenu a €20,- 3 gangen incl. wijn en water.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten bediening is zeer vriendelijk geen doorsnee Spaanse keuken wel apparte gerechten licht vlak aan provinciale weg heeft buiten teras wel wat lawaaiige

28 september 2016 beoordeeld

we kwamen voor een lunch, om 13.45 waren wij de tweede tafel en toen we eenmaal aten vonden we dat gek want het was heel goed eten. maar toen we vertrokken zat de tent stampvol met spanjaarden. Goed eten!

Reizigers die Restaurant Can Panedes bekeken, bekeken ook

Llagostera, Province of Girona

In Restaurant Can Panedes geweest? Deel je ervaringen!