“weer een bezoek gebracht”
Beoordeling van Ca la Maria

Ca la Maria
Geclassificeerd als nr. 5 van 23 Restaurants in Llagostera
Keukens: Gezond
5 weken geleden beoordeeld

We waren het al van plan om na vorig jaar weer voor het tasting menu te gaan en het was opnieuw fantastisch. Het blijft onveranderd goed en opnieuw zijn er gerechten bij waarvan je stil moet genieten.

Bedank J. Van B

9 september 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Fantastisch tasting menu. Een goed wijnadvies en zeer attente bediening.

Bedank J. Van B
15 juli 2017 beoordeeld

Heerlijke maaltijden met het oog op kwaliteit en oorsprong van de producten. Uitstekende bediening! Een echte aanrader!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant met veel aandacht voor oorsprong en kwaliteit van de producten. Lokale producenten worden met naam genoemd, de bereidingen zijn gewoonweg (h)eerlijk. Wijking voor het gastronomisch menu gegaan, het bordje rijst met gamba was verrukkelijk, evenals de rundstartaar. Afsluiten doe je met een glaasje zelfgemaakte kruidige Ratafia
Supervriendelijk onthaal en bediening.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooral de vrouw van de chef-kok, zij is hier Gastvrouw is zeer vriendelijk en niet overdreven zichtbaar. Kwaliteit van het eten erg goed. Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest en was toen ook naar alle tevredenheid. Eerlijk gezegd krijg je hier een vele betere behandeling dan bij de buren met 1 ster! Maar dat is mijn persoonlijke ervaring en mening!

Reizigers die Ca la Maria bekeken, bekeken ook

Santa Cristina d'Aro, Costa Brava

In Ca la Maria geweest? Deel je ervaringen!