Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijke ontspannen dag

Vandaag erg druk bij het inchecken maar verliep eigenlijk vrij snel. Er waren wel weer ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
anniedejong2
Katwijk, Nederland
Veel te druk! En update is nodig

De ontvangst was aller vriendelijkst. Goede uitleg. Maar wat was het druk. File lopen langs alle ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Kevinkamperman
Enschede, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 622 beoordelingen

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Door een actie was het stil stervens druk wat ik niet prettig ervaar en mijn partner al meteen om wilde omdraaien en weglopen. Toch gegaan maar na 3uurtjes toch echt weg gegaan. De drukte voor een doordeweekse dag vond ik helemaal niks, je moest wachten voor sauna's en kon baden door drukte niet in.
Vond het ook een vlees keuring daar. Veel jong spul waarvan ik vraagtekens had of die wel 18 waren die zo aan het kijken, wijzen en oordelen waren.
Dit alles maakt het niet "ontspannend" en daar kom je toch wel voor naar een sauna,....

Datum van activiteit: september 2017
Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2018

Beste Suzanne, wat spijtig dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken tijdens uw dagje wellness in ons resort. Wij kunnen per dag een maximaal aantal bezoekers verwelkomen. Hier mag nimmer overheen worden gegaan om de veiligheid van onze bezoekers te waarborgen. Op de dag stellen onze medewerkers alles in het werk om onze gasten een ontspannen wellnessdag te bieden en wij betreuren het dat dit bij u niet is waargemaakt. Desondanks hopen wij u in de toekomst nog eens terug te zien voor een aangenamer dagje wellness.

Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Veel te druk, moest bijna voorsorteren om ergens bij te kunnen komen. Hierdoor de gangen erg vies en nat. Lawaaierig. Wel veel keuze in verschillende types sauna, echter het gros van de mensen wist dus niet wat stilte inhoudt waar dit duidelijk werd aangegeven. Was ook geen controle of iets op. Erg vervelend en storend. Vond het eten niet bijzonder en erg duur voor wat je kreeg.

Datum van activiteit: april 2018

Beste Jacqueline,
Bedankt voor uw beoordeling en wat spijtig dat u het te druk vond in ons resort. Wij stellen alles in het werk om er op toe te zien dat de huisregels worden nageleefd. Onze medewerkers zijn er op getraind om onze gasten die de huisregels niet naleven hier op te wijzen. Hierbij realiseren wij ons dat we niet altijd alles kunnen zien. Zo ook in de situatie die u omschrijft. We waarderen het enorm dat u uw bevindingen met ons wilt delen.

Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Samen met men vriendin een lekker dagje wellness deed echt goed. We gingen op een doordeweekse dag wanneer badkledij verplicht was. En moet wel zeggen dat het behoorlijk druk was. Wel waren er gelukkig veel badplaatsen (binnen, buiten, één met zout, anderen in thema, ...). Eveneens waren er veel sauna’s/hamams en alles was verzorgd en proper. Ook lekker gegeten (slaatje geitekaas en slaatje carpaccio) met een heel vriendelijke bediening. Over alles een heel goede ervaring.

Datum van activiteit: april 2018
Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Beste Nick,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn dat uw dagje wellness in ons resort u goed gedaan heeft en alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nog eens opnieuw.

Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Met vriendin heerlijk dagje sauna gehad, maar de klassieke ontspanningsmassage was echt een blamage. Je werd ingesmeerd met een liter olie maar je voelde geen enkele druk op het lichaam. Wij hadden beide de zelfde (zuchtende) masseuse en hebben beide aangegeven dat we er niets van voelde dus of het iets harder kon. Masseuse gaf aan dat ze nog nooit klachten had gehad en dat ze het niet begreep. Ook vertelde ze dat ze geen sportmassage meer mocht geven. Ik zei haar dat ik dat ook niet wenste maar dat ik wel wat wilde voelen. Masseuse was door mijn kritiek duidelijk geïrriteerd en ging vervolgens met haar ellebogen in mijn rug harken, en dusdanig in mijn nek knijpen dat de botten over elkaar schoten. Vervolgens ook nog vragen of het naar wens was????? Heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakttegen mijn vriendin zei ze dat een steverige in haar ogen dus spirtmassage ook duurder was en dus helemaal niet kon voor dat geld! Pardon?????? U vraagt €62,50 voor een massage van 50!minben iets meer dan de helft voor een massage van 25 min!!! Dat vind ik toch veel geld en helemaal als ze je voor dat geld alleen maar lichtjes in aaien met olie. Wij hebben deze klacht direct na onze massage gemeld bij de receptie en ook nog eens voordat wij weg gingen maar er wordt zo te zien helemaal niets mee gedaan . Nooit geen klassieke massage meer nemen dus!!!!!!!! Jammer

Datum van activiteit: mei 2018

Beste Nicole,
Bedankt voor uw beoordeling, Wij hebben uw opmerkingen met onze beauty manager besproken en zij zal uw opmerkingen met de specialist bespreken om dit in de toekomst te verbeteren.
Wij hebben de kwaliteit van onze behandelingen hoog in het vaandel staan en al onze behandelingen worden volgens een vast protocol uitgevoerd. Waarschijnlijk heeft u andere verwachtingen gehad van de geboekte behandeling. Helaas kunnen wij uit deze review niet opmaken welke behandeling u gehad heeft, maar wij doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke massage te geven, maar wel volgens de richtlijnen zoals de betreffende massage gegeven dient te worden.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben twee dagen doorgebracht bij Elysium. Vooreerst hebben we er genoten, maar er vielen ons toch wat werkpunten op als ervaren saunagangers.
De opgietsessies waren eerder matig van kwaliteit. Goed systeem met kaartjes om toegang te hebben tot de sessie. Lekkere verfrissing met ijsjes/fruit na de sessie. Het niet gebruiken van etherische geuroliën is dan wel weer een misser in een resort als Elysium. Naar onze mening mag een opgietsessie ook meer handdoekwappers bevatten in plaats van waaiertechniek. Goede basiswappers en enkele showwappers geven even veel warmte tot de bovenste rij als een waaier en zijn zoveel leuker. Het complex is hygiënisch en verzorgd. Een groot deel van het publiek daarentegen neemt het minder nauw met de geldende saunaregels: massa’s slippers in de saunacabine, mensen zonder handdoek die plaatsnemen en continu gebabbel in de sauna. Meer sensibilisatie tot het correcte saunaritueel en controle zou bijdragen tot een nog kwalitatiever saunacomplex.

Tot slot wel een aanrader als je enkele belangrijke punten toch door de vingers kan/wil zien.

Datum van activiteit: mei 2018

Beste Geert, wij willen u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling en feedback van uw dagje wellness en uw ervaring tijdens de opgieting. Wij zullen uw feedback intern bespreken met de betreffende afdeling en wij hopen u weer opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.