“Meer van hetzelfde en toch wat kritiek”
Beoordeling van Elysium

Elysium
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Bleiswijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Kom voor een heerlijke dag pure ontspanning naar Elysium, gelegen middenin de natuur bij Rotterdam en Den Haag. Elysium is uitgeroepen tot het beste wellnessresort van Zuid-Holland in 2013 én 2014 en behoort tot de top 3 wellnessresorts van Nederland! De diversiteit van de faciliteiten en sferen bij Elysium is verbluffend. Wanneer u een hoek omgaat, kunt u zich ineens in een andere wereld bevinden. Bij Elysium vindt u meer dan 25 verschillende sauna's in wereldse stijlen. Verder beschikt Elysium over 19 binnen-en buitenbaden, variërend van hottubs, jetstreambaden tot een duizend-en-een-nacht zwembad. Recentelijk is het zoutwaterbad compleet vernieuwd. Qua afmeting het grootste zoutwaterbad van Europa. Ook uniek is de complete lagune, met haar tropische watervallen. Ervaar in de mooiste Turkse Hamam van Nederland dit bijzondere badritueel. Of geniet van één van de andere beautybehandelingen en massages. De vele binnen- en buitenbaden, het lekkere eten in de verschillende restaurants (met uitgebreid à la carte, uitgebreide buffetten, knapperige bagels en verse pasta’s) en de mooie rustruimtes maken uw Dagje Wellness bij Elysium af. Dit wellnessresort dichtbij de Randstad en toch in de natuur biedt écht voor ieder wat wils!
31 mei 2018 beoordeeld

Een half uur in de rij staan voordat je naar binnen kunt is wel wat lang. En in het restaurant een kwartier wachten voor dat er een ober komt om de bestelling op te nemen is ook wel wat lang. Verder is het prima en doet met de spreekwoordelijke stinkende best. Mischien een aandachtspunt: verbied roken. Als je op het menu allerlei gezonde dingen hebt, als je producten verkoop om de gezondheid te bevorderen dan past het om eventueel schadelijke zaken te vermijden.

Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste Nicolaas_de_Tweede, bedankt voor uw beoordeling. Wij doen er alles aan om onze gasten een zo goed en snel mogelijke service te bieden en wij vinden het dan ook vervelend dat u lang in de rij heeft moeten staan. onze excuses hiervoor. Wij zullen uw opmerkingen bespreken en wij zien u graag nog eens terug.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een actie was het stil stervens druk wat ik niet prettig ervaar en mijn partner al meteen om wilde omdraaien en weglopen. Toch gegaan maar na 3uurtjes toch echt weg gegaan. De drukte voor een doordeweekse dag vond ik helemaal niks, je moest wachten voor sauna's en kon baden door drukte niet in.
Vond het ook een vlees keuring daar. Veel jong spul waarvan ik vraagtekens had of die wel 18 waren die zo aan het kijken, wijzen en oordelen waren.
Dit alles maakt het niet "ontspannend" en daar kom je toch wel voor naar een sauna,....

Beste Suzanne, wat spijtig dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken tijdens uw dagje wellness in ons resort. Wij kunnen per dag een maximaal aantal bezoekers verwelkomen. Hier mag nimmer overheen worden gegaan om de veiligheid van onze bezoekers te waarborgen. Op de dag stellen onze medewerkers alles in het werk om onze gasten een ontspannen wellnessdag te bieden en wij betreuren het dat dit bij u niet is waargemaakt. Desondanks hopen wij u in de toekomst nog eens terug te zien voor een aangenamer dagje wellness.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te druk, moest bijna voorsorteren om ergens bij te kunnen komen. Hierdoor de gangen erg vies en nat. Lawaaierig. Wel veel keuze in verschillende types sauna, echter het gros van de mensen wist dus niet wat stilte inhoudt waar dit duidelijk werd aangegeven. Was ook geen controle of iets op. Erg vervelend en storend. Vond het eten niet bijzonder en erg duur voor wat je kreeg.

Beste Jacqueline,
Bedankt voor uw beoordeling en wat spijtig dat u het te druk vond in ons resort. Wij stellen alles in het werk om er op toe te zien dat de huisregels worden nageleefd. Onze medewerkers zijn er op getraind om onze gasten die de huisregels niet naleven hier op te wijzen. Hierbij realiseren wij ons dat we niet altijd alles kunnen zien. Zo ook in de situatie die u omschrijft. We waarderen het enorm dat u uw bevindingen met ons wilt delen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met men vriendin een lekker dagje wellness deed echt goed. We gingen op een doordeweekse dag wanneer badkledij verplicht was. En moet wel zeggen dat het behoorlijk druk was. Wel waren er gelukkig veel badplaatsen (binnen, buiten, één met zout, anderen in thema, ...). Eveneens waren er veel sauna’s/hamams en alles was verzorgd en proper. Ook lekker gegeten (slaatje geitekaas en slaatje carpaccio) met een heel vriendelijke bediening. Over alles een heel goede ervaring.

Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Nick,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn dat uw dagje wellness in ons resort u goed gedaan heeft en alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nog eens opnieuw.

Bekijk meer beoordelingen
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendin heerlijk dagje sauna gehad, maar de klassieke ontspanningsmassage was echt een blamage. Je werd ingesmeerd met een liter olie maar je voelde geen enkele druk op het lichaam. Wij hadden beide de zelfde (zuchtende) masseuse en hebben beide aangegeven dat we er niets van voelde dus of het iets harder kon. Masseuse gaf aan dat ze nog nooit klachten had gehad en dat ze het niet begreep. Ook vertelde ze dat ze geen sportmassage meer mocht geven. Ik zei haar dat ik dat ook niet wenste maar dat ik wel wat wilde voelen. Masseuse was door mijn kritiek duidelijk geïrriteerd en ging vervolgens met haar ellebogen in mijn rug harken, en dusdanig in mijn nek knijpen dat de botten over elkaar schoten. Vervolgens ook nog vragen of het naar wens was????? Heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakttegen mijn vriendin zei ze dat een steverige in haar ogen dus spirtmassage ook duurder was en dus helemaal niet kon voor dat geld! Pardon?????? U vraagt €62,50 voor een massage van 50!minben iets meer dan de helft voor een massage van 25 min!!! Dat vind ik toch veel geld en helemaal als ze je voor dat geld alleen maar lichtjes in aaien met olie. Wij hebben deze klacht direct na onze massage gemeld bij de receptie en ook nog eens voordat wij weg gingen maar er wordt zo te zien helemaal niets mee gedaan . Nooit geen klassieke massage meer nemen dus!!!!!!!! Jammer

Beste Nicole,
Bedankt voor uw beoordeling, Wij hebben uw opmerkingen met onze beauty manager besproken en zij zal uw opmerkingen met de specialist bespreken om dit in de toekomst te verbeteren.
Wij hebben de kwaliteit van onze behandelingen hoog in het vaandel staan en al onze behandelingen worden volgens een vast protocol uitgevoerd. Waarschijnlijk heeft u andere verwachtingen gehad van de geboekte behandeling. Helaas kunnen wij uit deze review niet opmaken welke behandeling u gehad heeft, maar wij doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke massage te geven, maar wel volgens de richtlijnen zoals de betreffende massage gegeven dient te worden.

Reizigers die Elysium bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
's Gravendeel, Zuid-Holland

In Elysium geweest? Deel je ervaringen!