“Druk en nat”
Beoordeling van Elysium

Elysium
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Bleiswijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Kom voor een heerlijke dag pure ontspanning naar Elysium, gelegen middenin de natuur bij Rotterdam en Den Haag. Elysium is uitgeroepen tot het beste wellnessresort van Zuid-Holland in 2013 én 2014 en behoort tot de top 3 wellnessresorts van Nederland! De diversiteit van de faciliteiten en sferen bij Elysium is verbluffend. Wanneer u een hoek omgaat, kunt u zich ineens in een andere wereld bevinden. Bij Elysium vindt u meer dan 25 verschillende sauna's in wereldse stijlen. Verder beschikt Elysium over 19 binnen-en buitenbaden, variërend van hottubs, jetstreambaden tot een duizend-en-een-nacht zwembad. Recentelijk is het zoutwaterbad compleet vernieuwd. Qua afmeting het grootste zoutwaterbad van Europa. Ook uniek is de complete lagune, met haar tropische watervallen. Ervaar in de mooiste Turkse Hamam van Nederland dit bijzondere badritueel. Of geniet van één van de andere beautybehandelingen en massages. De vele binnen- en buitenbaden, het lekkere eten in de verschillende restaurants (met uitgebreid à la carte, uitgebreide buffetten, knapperige bagels en verse pasta’s) en de mooie rustruimtes maken uw Dagje Wellness bij Elysium af. Dit wellnessresort dichtbij de Randstad en toch in de natuur biedt écht voor ieder wat wils!
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te druk, moest bijna voorsorteren om ergens bij te kunnen komen. Hierdoor de gangen erg vies en nat. Lawaaierig. Wel veel keuze in verschillende types sauna, echter het gros van de mensen wist dus niet wat stilte inhoudt waar dit duidelijk werd aangegeven. Was ook geen controle of iets op. Erg vervelend en storend. Vond het eten niet bijzonder en erg duur voor wat je kreeg.

Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Beste Jacqueline,
Bedankt voor uw beoordeling en wat spijtig dat u het te druk vond in ons resort. Wij stellen alles in het werk om er op toe te zien dat de huisregels worden nageleefd. Onze medewerkers zijn er op getraind om onze gasten die de huisregels niet naleven hier op te wijzen. Hierbij realiseren wij ons dat we niet altijd alles kunnen zien. Zo ook in de situatie die u omschrijft. We waarderen het enorm dat u uw bevindingen met ons wilt delen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met men vriendin een lekker dagje wellness deed echt goed. We gingen op een doordeweekse dag wanneer badkledij verplicht was. En moet wel zeggen dat het behoorlijk druk was. Wel waren er gelukkig veel badplaatsen (binnen, buiten, één met zout, anderen in thema, ...). Eveneens waren er veel sauna’s/hamams en alles was verzorgd en proper. Ook lekker gegeten (slaatje geitekaas en slaatje carpaccio) met een heel vriendelijke bediening. Over alles een heel goede ervaring.

Elysium B, Guest Relations Manager van Elysium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Nick,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn dat uw dagje wellness in ons resort u goed gedaan heeft en alles naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u nog eens opnieuw.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vriendin heerlijk dagje sauna gehad, maar de klassieke ontspanningsmassage was echt een blamage. Je werd ingesmeerd met een liter olie maar je voelde geen enkele druk op het lichaam. Wij hadden beide de zelfde (zuchtende) masseuse en hebben beide aangegeven dat we er niets van voelde dus of het iets harder kon. Masseuse gaf aan dat ze nog nooit klachten had gehad en dat ze het niet begreep. Ook vertelde ze dat ze geen sportmassage meer mocht geven. Ik zei haar dat ik dat ook niet wenste maar dat ik wel wat wilde voelen. Masseuse was door mijn kritiek duidelijk geïrriteerd en ging vervolgens met haar ellebogen in mijn rug harken, en dusdanig in mijn nek knijpen dat de botten over elkaar schoten. Vervolgens ook nog vragen of het naar wens was????? Heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakttegen mijn vriendin zei ze dat een steverige in haar ogen dus spirtmassage ook duurder was en dus helemaal niet kon voor dat geld! Pardon?????? U vraagt €62,50 voor een massage van 50!minben iets meer dan de helft voor een massage van 25 min!!! Dat vind ik toch veel geld en helemaal als ze je voor dat geld alleen maar lichtjes in aaien met olie. Wij hebben deze klacht direct na onze massage gemeld bij de receptie en ook nog eens voordat wij weg gingen maar er wordt zo te zien helemaal niets mee gedaan . Nooit geen klassieke massage meer nemen dus!!!!!!!! Jammer

Beste Nicole,
Bedankt voor uw beoordeling, Wij hebben uw opmerkingen met onze beauty manager besproken en zij zal uw opmerkingen met de specialist bespreken om dit in de toekomst te verbeteren.
Wij hebben de kwaliteit van onze behandelingen hoog in het vaandel staan en al onze behandelingen worden volgens een vast protocol uitgevoerd. Waarschijnlijk heeft u andere verwachtingen gehad van de geboekte behandeling. Helaas kunnen wij uit deze review niet opmaken welke behandeling u gehad heeft, maar wij doen er alles aan om onze gasten een onvergetelijke massage te geven, maar wel volgens de richtlijnen zoals de betreffende massage gegeven dient te worden.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee dagen doorgebracht bij Elysium. Vooreerst hebben we er genoten, maar er vielen ons toch wat werkpunten op als ervaren saunagangers.
De opgietsessies waren eerder matig van kwaliteit. Goed systeem met kaartjes om toegang te hebben tot de sessie. Lekkere verfrissing met ijsjes/fruit na de sessie. Het niet gebruiken van etherische geuroliën is dan wel weer een misser in een resort als Elysium. Naar onze mening mag een opgietsessie ook meer handdoekwappers bevatten in plaats van waaiertechniek. Goede basiswappers en enkele showwappers geven even veel warmte tot de bovenste rij als een waaier en zijn zoveel leuker. Het complex is hygiënisch en verzorgd. Een groot deel van het publiek daarentegen neemt het minder nauw met de geldende saunaregels: massa’s slippers in de saunacabine, mensen zonder handdoek die plaatsnemen en continu gebabbel in de sauna. Meer sensibilisatie tot het correcte saunaritueel en controle zou bijdragen tot een nog kwalitatiever saunacomplex.

Tot slot wel een aanrader als je enkele belangrijke punten toch door de vingers kan/wil zien.

Beste Geert, wij willen u vriendelijk bedanken voor uw beoordeling en feedback van uw dagje wellness en uw ervaring tijdens de opgieting. Wij zullen uw feedback intern bespreken met de betreffende afdeling en wij hopen u weer opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werken hard aan uw dagje wellness staat er op een poster op het gesloten Restaurant Max. Ik heb vorige week en deze week Elysium bezocht en heb geconstateerd dat er in het gesloten restaurant nog veel rommel ligt en er geen enkele bouwactiviteit heeft plaatsgevonden. Vorige week brak een bezoeker bijna zijn been door een aantal losliggende plankjes in de Panorama sauna. Helaas waren deze plankjes nog steeds niet vastgezet. Daarnaast zijn 2 van de 3 haardrogers op de begane grond ook al langer dan een week defect. Ik vraag mij af of het onderhoudsbudget voor dit jaar al volledig verbruikt is! Jammer genoeg heb ik opnieuw ervaren dat Elysium zich volledig richt op het binnenhalen van zoveel mogelijk bezoekers en zich onvoldoende realiseert dat een hoge klanttevredenheid bijdraagt aan het succes van het bedrijf. Klachten en verbetertips worden zo snel mogelijk met geen- of zo weinig mogelijk middelen afgehandeld. Mijn tips voor het management van het Elysium en International Wellness Resorts: 1. Laat z.s.m. onderhoud en verbouwing(en) uitvoeren. 2. Management by wandering around (MBWA) invoeren, 3. Los klachten goed op. 4. Beloon trouwe klanten. 5. Verras klanten. 6. Onderzoek waarom 1 op de 3 klanten niet tevreden is. 7. Verminder het aantal kortingsacties. 8. Zorg voor een menukaart met een ruime keuze aan betaalbare eerlijke, duurzame , biologische en vegetarische gerechten. Ik ga ervan uit dat ik binnen afzienbare tijd weer van een aangename dag in Elysium kan genieten!

Beste benhooymans2, hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling en feedback. Wij stellen alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Om dit te bewerkstelligen is het van belang om vooruitstrevend en vernieuwend te zijn, maar ook de huidige faciliteiten goed te onderhouden. Achter de schermen is onze technische dienst hard aan het werk om dit te bewerkstelligen. Helaas gaat dit niet zo snel als wij zouden wensen. Uw genoemde punten zijn bekend bij ons en zeker onder de aandacht.
Graag verwelkomen wij u de volgende keer opnieuw voor een aangenaam dagje wellness.

Reizigers die Elysium bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland
's Gravendeel, Zuid-Holland

In Elysium geweest? Deel je ervaringen!