Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 3 nachten in een deluxe kamer. Verwacht geen luxe, het is gewoon een ruime kamer met goed bed. De douche spuit alle kanten op en stroomt volledig over, resultaat is dat de vloer van de gehele badkamer nat is. Dit vonden wij wat minder fijn. Ook is de douche erg donker.

Er zijn twee zwembaden. Een achterin het park is nogal sfeerloos en errug warm. Hier is wel altijd plek en degene aan het strand. Deze is erg fijn maar zorg dat je voor 8 uur je handdoek hebt neergelegd want helaas is handoekje leggen ook hier oververtegenwoordigd. Tot een uur of half 10 is Railay prachtig. Daarna komt er een storm aan longtail- en speedboten en is het gedaan met het mooie strand. Horde toeristen stromen het strand op en blijven tot rond zonsondergang. Eeuwig zonde.

Ik vond het ook een gemis dat er geen parasols bij het zwembad aanwezig zijn.

Het ontbijt, verwacht hier niks van. Vooral veel zoetigheid en droge/smaakloze Thaise gerechten. Erg jammer.

Het restaurant van het hotel is nogal prijzig, je kan beter naar de walkinh street gaan daar betaal je minstens 2 keer zo weinig.

Het personeel bin het in en uitchecken is erg vriendelijk. Bij het restaurant zijn ze erg ongeïnteresseerd.

Als je in Railay wilt verblijven en niet veel verwacht is het prima. De kamer is okee verwacht verder niet te veel.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 30 november 2017

Wij werden opgehaald van het vliegveld, en met de wagen naar de pier gebracht waar de longtail boot ons opwachtte.Zeker niet vertrekken vanuit Ao Nang beach,want dan ben je wel een beetje op je eigen aangewezen.Dat was ,bij ons het probleem niet,wij werden opgewacht met tractor,en mobiele aanlegsteiger,vandaar met golfcar tot aan de receptie gebracht.Ongelooflijk vriendelijk personeel!!Bagage tot aan de kamer gebracht,want na de vorige reviews hier te lezen,veronderdtel ik dat men hier van eigenaar veranderd is.Mooi ingerichte kamer met fruitmand als welkom.Goed geurende kamer,daar werd voor gezorgd bij aankomst met brandend geurverspreider,kortom leuke ontvangst.Mooi ontbijt,met vele keuze mogelijkheden.Vanuit deze plaats kan men al dat niet langs jungle paden naar tonsai beach en andere.Ongelooflijk strand ,en winkelstraat met allerlei eetgelegenheden.Zeker een plaats om naar terug te keren,bij de plaatselijke reis organisatoren ,kan men van hier uit vele uitstappen maken .James bond eiland,phi phi en noem maar op.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 17 februari 2017

Supermooi gelegen! Enkel te bereiken per longtailboot. De kamers zijn zeer ruim en proper. Het ontbijt is hier super en met een adembenemend zicht op de prachtige baai!
In de buurt toffe straatjes met superrestaurantjes en barretjes. En lekker rustig geen auto's!

Kamertip: Niet echt!
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Geweldig, leuk, gastvrij, genoeg te doen, personeel fantastisch. Ook erge schone fijne kamers. Adembenemende natuur. Prachtige grotten en gezellig dorpje. Prachtige zwembaden. Erg rustgevend. Het eten was ook erg goed zowel het ontbijt als diner. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Ons werd verteld dat we met 5 personen 3 huisjes nodig hadden. Toen we er echter achter kwamen dat er 3 bedden in elk huisje stonden hebben we gevraagd om één kamer te annuleren vanwege onjuiste informatie, dat was onmogelijk. Wilden we dit de volgende nacht wel zo doen, dan was er een upgrade vereist die een stuk meer kostte. Zonder enige logische uitleg of excuses zijn we toen maar vertrokken. Vreselijk onvriendelijke mensen.

Datum van verblijf: juli 2016