“Boze eigenaars”

Grillhuisje
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lotenhulle
Keukens: Grill
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een groep van 23 personen, er waren 2 aperetieftafels en een klein beetje hapjes 2 potjes met chips en wat brood met smeering, veel te weinig voor zo een groep. 3 kleine ribbetjes en klein beetje frietjes hebben maar 2 keer frietjes gekregen 3 kleine kommetjes frieten voor 11 personen, 1 maal komen vragen wat er moest zijn om te drinken. Groentjes waren enkel rucolla en tomaatjes en wat ajuin. Dessert was goed (chocolademoelleux) maar de ijscream blijkbaar niet goed chocoladesaus was koud. Buiten nog iets gedronken was oke , vragen om nog een drankje , was al wat tegen de zin van de baas, baas was plots arrogant tegen een paar vrienden van ons. Deur werd voor onze neus gesloten , konden niet meer naar toilet. Zeker geen aanrader om daar langs te gaan 1× gegaan maar keren zeker NIET MEER terug naar het grillhuisje

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn nu reeds tweemaal op bezoek geweest. Eerste maal was in september 2017. Ik heb toen carpaccio gegeten en mijn man een steak. Was zéér lekker, het vlees smolt gewoon in de mond! Lekker gekruid en lekkere verse frietjes. De roomsaus bij de steak was ook zeer lekker. Op kerstavond hebben we daar het kerstmenu gegeten. Was goed, lekker voorgerecht en hoofdgerecht maar niets speciaals. Alleen het dessert was teleurstellend, precies gwn een stuk van een ijsstronk van Carte d’or. Maar dit restaurant is zeker een aanrader. Wij hadden telkens ons zoontje mee (geboren begin aug 2017) en we zijn steeds goed ontvangen geweest. Houden rekening met onze buggy!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk gezellig restaurant, leuke inrichting, vriendelijk ontvangen, lekker gegeten,steak en brochette en hertefilet was lekker. De ribbetjes waren minder, niet gekruid en taai. Maar verder toch een aanrader.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was gewoon een typisch restaurant, niets speciaals. Bediening heel slecht, onvriendelijke kelner die een te dikke nek had. Vroeger was het daar veel beter met de leuke en vriendelijke studenten. Zeer teleurstellend, ik kom niet meer terug.

2 oktober 2017 beoordeeld

In een prima sfeervolle inrichting lekker eten zonder al te veel 'poespas'. Goed gegeten en vooral weer genoten!

Reizigers die Grillhuisje bekeken, bekeken ook

Aalter, Oost-Vlaanderen

Bellem, Oost-Vlaanderen
Ruiselede, West-Vlaanderen

Aalter, Oost-Vlaanderen

In Grillhuisje geweest? Deel je ervaringen!