N.a.v. goede beoordelingen op TripAdvisor en Booking.com geboekt.
Eerste indruk goed: mooie tuin, vriendelijk personeel, mooie opzet.
Maar direct bij het checken van de kamer bleek deze een enorme teleurstelling: gescheurde gordijnen met vlekken, bankstel met vlekken en haren, mat vol met haren... Vervolgens echt enorm vieze lakens, echt smerig. Na klacht is het bed verschoond en is er n schoon laken over het vieze bankstel gegooid..
Jammer want het personeel was echt enorm behulpzaam verder, maar zo'n vieze kamer is een dik minpunt.
Ontbijt was ok. Keuze uit verschillende menu's. Wel nog best beperkt.
Infinitypool en uitzicht vanuit het restaurant waren geweldig!
Tip: pak niet de lift. Is meer kapot dan werkend (ons eerste en laatste liftritje gaf lift aan dat accu leeg was, omg).
Massage was prima, duurder dan normaal maar ook beter dan in t centrum.
Helaas heb ik geen vergelijkingsmateriaal mbt hotels, we hbbn alleen Svarga geprobeerd. Kennelijk ligt de standaard van hotels in t algemeen in Lombok niet zo hoog. Beetje jammer..Meer
- Zwembad
- Restaurant