Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (632)
Beoordelingen filteren
632 resultaten
Waardering van reizigers
351
168
70
21
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
351
168
70
21
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 632 beoordelingen
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het eerste gezicht een goed resort dat uitstraalt dat het er luxe is. Schijn bedriegt want het is allemaal niet zo tip top en met name inconsequent. De gordijnen zijn gaar, er zitten vlekken en gaten in (slijtage maar ook gewoon een echte scheur), vlekken in het beddengoed. We kregen toen een andere kamer die ook vollediger was, koffiezetter was aanwezig, een kussen op de stoel evenals een kleinere tv. De keuken is al even inconsequent te noemen, dezelfde voorafjes waren elke dag anders (er ontbrak altijd wel een ingrediënt). De hoofdgerechten waren niet op smaak gebracht en de porties onevenredig. Heel jammer want het (zichtbare) personeel doet wel echt zn best.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
2  Bedank Thomas E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht in dit hotel geslapen. Met een open douche, dat wil zeggen geen plafond en je staat dus onder de sterren en op het hoogste niveau een zwembad was dit hotel een bijzonder mooie ervaring. Wel wat duurder, maar zeker de moeite waard

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank Frans O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aankomt is het hotel kwamen we tot onze verbazing achter dat ze onze reservering niet in het systeem stond. Degene waarbij ik het geboekt had, was dit helaas voor ons vergeten. De oplossing was zeer beperkt en kregen gewoon een andere kamer (veel kleiner dan geboekt). Zeer klant onvriendelijk.
Nu elke nacht moeten wisselen van kamer, zorgt voor veel werk en elke dag hetzelfde verhaal vertellen aan de receptie medewerker.

Schoonmaak in de kamer is erg slecht.

Het resort zelf is mooi, maar de prijs kwaliteit verhouding is niet goed.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
1  Bedank Thijs v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 november 2015 beoordeeld

In de ochtend wakker worden. Met het liftje naar boven gaan en lekker in de watten worden gelegd door kok Fazzah. Nee geen buffet maar gewoon lekker a la carte. Na het ontbijten lekker het zwembad in. Vanuit het zwembad werkelijk prachtig uitzicht. Wat het hotel toch echt bijzonder maakt is het gastvrije personeel. Mijn vriendin en ik voelde ons direct thuis. Veel contact gehad en nog steeds met Fazzah in de keuken en Fairuz van housekeeping. Bedankt voor dit verblijf!

  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Radja L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nor Rofika H, Owner Company Representative van Svarga Resort Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2015
Google-vertaling

Dear Radja L,

Thanks for your kind review!
Moreover, we're happy that our team had left a memorable stay during in Lombok.

And should you want to leave any more comment for our Salza Resto (especially to leave a good record of Hafazah), we also have the Tripadvisor Page for Salza Resto :)

Thanks and see you soon again in Lombok.

Warmest regards,
Svarga Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2015 beoordeeld

Voor dit hotel met hoge beoordelingen hadden we meer verwacht. De kamer was bij aankomst niet schoon. Direct gemeld dat er zwarte haren (niet één maar zo'n 30) op de vloer lagen. Ook zat er schimmel op de koelkast, inclusief muizenkeutels. Het beddengoed was ook niet schoon en hier zaten gele vlekken in. Housekeeping is langs geweest en heeft dit schoongemaakt. Er is verder geen compensatie aangeboden of bijvoorbeeld een gratis drankje. De kamer is wel groot maar vertoont simpelweg teveel gebreken voor dit geld.

Hotel is mooi aangelegd en goed gelegen. Er zijn fietsen beschikbaar waarmee je in 10 minuten in het centrum van Senggigi bent. Ontbijt was ook goed, evenals de gratis koffie/thee tijdens de afternoon sessie. Shuttle service kon niet aangeboden worden doordat er geen chauffeur beschikbaar was. Er zijn betere hotels in de omgeving.

  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Erik Benjamin M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken