“Eiland hoppen, Bali, Gili Meno, Lombok, Nusa Lembongang, Bali”

Basilico Authentic Italian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 38 van 91 Restaurants in Senggigi
Keukens: Italiaans
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is onderdeel van Kila Resort in Senggigi. Prima eten, personeel uiterst vriendelijk. Het is alles bij elkaar een geweldig mooi complex. Zeker de moeite waard!

kilasenggigibeach, General Manager van Basilico Authentic Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2017

Dear MiddelS,

Warmest Greetings from Basilico Restaurant Lombok,

Thank you for visit our restaurant and taking time to review your experience during your visit. I am pleased to read that you enjoyed the experience here. We are delighted to welcome you again.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al dat Indonesisch eten even iets anders...

Met de voeten in het zand en uitzicht over de zee mag het eten al eens tegenvallen maar niets was minder waar...

De spaghetti bolognese was heerlijk! Saus was de echte Italiaanse ragout.
De laatste dag dat we er waren wou ik ze nog eens gaan eten en ondanks dat het nog maar 10u45 was was dat geen enkel probleem.
Zeer vlotte en vriendelijke bediening!

Ook de pizza van mijn man was overheerlijk. Dit verwacht je niet in Indonesië.

Alles is er ook kraaknet!

kilasenggigibeach, General Manager van Basilico Authentic Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear Cat T,

Warmest Greetings from Basilico Restaurant Lombok,

Thank you for visit our restaurant and thank you for taking time to review your experience during your visit. I am pleased to read that you enjoyed the experience here. We are delighted to welcome you again.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 30 keer Indonesisch eten (hier is helemaal niks mis mee, integendeel) hadden we zin in een hamburger. Deze hebben we bij Balsilico gegeten. Heerlijk. De beste hamburger ooit. Echt smaakvol. Vlees niet te droog. Precies goed. Mooi gegaard broodje. Zachtjes met knoflook ingesmeerd. En lekkere tomaat en augurk erbij. Plus frietjes. Wij hebben genoten. Rest van de gerechten kennen we niet. Maar deze burger was uitstekend.
Tip: einde dag sunset bekijken. Erg leuke sfeer hier. Lekker op het strand iets drinken en later iets eten.

kilasenggigibeach, General Manager van Basilico Authentic Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Dear RvAart,

23 juni 2017 beoordeeld

Dit is een italiaans restaurant op het terrein van Hotel Kila Beach Sengiggi. Het is een welkome afwisseling als niet iedere dag rijst wilt eten. Lekkere pizza's , heerlijle risotto en een prima cappucino !

kilasenggigibeach, General Manager van Basilico Authentic Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2017

Dear Hanniebax,

Warmest Greeting from Basilico Restaurant Lombok

Thank you for visit our restaurant and thank you for taking time to review your experience during you visit the restaurant. I am pleased to read that you loved the experience here. Your positive feedback of our restaurant is highly appreciated. We are delighted to welcome you again.

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier voor lunch een pizza pollo pesto gegeten. De pizza was zeer lekker alsook de cocktails maar de prijzen en de bijkomende taks zijn niet mals. (400k roepia voor 2p)

KilaSenggigi, General Manager van Basilico Authentic Italian Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2016

Dear sylviewymeersch,

Warmest Greeting from Basilico Restaurant Lombok

Thank you for visit our restaurant and thank you for taking time to review your experience during you visit the restaurant. I am pleased read that you loved the experience here. I am glad that your satisfaction was meet your expectation. Your positive feedback of our restaurant is highly appreciated. We are delighted to welcome you again.

Reizigers die Basilico Authentic Italian Restaurant bekeken, bekeken ook

In Basilico Authentic Italian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!