“Lekker eten”

Geclassificeerd als nr. 22 van 91 Restaurants in Senggigi
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hier met een groep van zes personen gegeten. Italiaanse eten is heerlijk! Echt heerlijk!!
Het enige wat ons tegenstond was de bediening. Aardige dame maar ze begreep ons niet goed. Na het serveren bleef ze op een afstand staan kijken cq. observeren, waardoor wij het idee kregen om binnen 30 minuten weer weg te gaan. En dat gevoel hadden we ook.
Wat eten betreft komen wij hier zeker terug.

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht, pizza en Indonesisch. Ayam was prima, portiegrootte ook perfect. Pizza was gemiddeld. Wijnkaart was niet beschikbaar, ook al stond dit op de menukaart vermeld. Alleen rood of wit, kwaliteit zeer matig.
Personeel was erg vriendelijk.
Direct aan het strand gelegen.
Deze plek is zeker het proberen waard!

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza Romana vond ik prima. Ook de chocolademousse was lekker, maar natuurlijk ook machtig. Een thee is direct een grote theepot. Mijn partner vond de pizza calzone tegenvallen. Overdosis minder lekkere kaas. Vriendelijk personeel. Vanaf 19 uur was er geen plaats meer.

5 augustus 2017 beoordeeld

Lekker met je voeten in het zand, zalig eten op het strand. Veel Indonesische gerechten, maar ook Italiaanse gerechten zijn voortreffelijk. Restaurant is ook prachtig ingericht.

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de resorts aan het stand ligt dit restaurant bijna verstopt.
Mooi uitzicht, vriendelijke service, héérlijk eten(curry is een aanrader) en goede prijs.

In Lotus Bay View Restaurant geweest? Deel je ervaringen!