“heerlijk geluncht ”

Geclassificeerd als nr. 25 van 91 Restaurants in Senggigi
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
2 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

mooi gelegen met uitzicht op strant en bootjes. de clubsandwich is lekker, zoook de cappuccino. we hebben hier heerlijk gechilled. Jammer alleen van de vele verkopers die op de openbare voetpad voorbij lopen (gewoon negeren als je niets nodig hebt.)

2 mei 2017 beoordeeld

Eerlijke prijzen voor het eten en de alcoholische dranken.Rustig en met name lekker voor even tussendoor.

25 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit direct aan het strand, wat erg mooi is. De eigenaar van de bar is Engels, volgens mij, want er zijn twee tv's die beide sport uitzenden; toen wij er waren Rugby en Voetbal, dus als je een sportfan ben, dan zit je hier ook zeker goed.

We hebben hier een lekker thais soepje gegeten, dat bereid was met lekkere verse kruiden.

Het enige irritant is dat er veel verkopers om het cafe heen zitten.

17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Thaise gerechten en vriendelijk personeel. Je kunt ook een potje poolen ter afwisseling. Pittige en lekkere rendang.

10 september 2016 beoordeeld

Hier geweest na het lezen van alle verslagen.
Wij vinden dit meer een bar dan een restaurant, wel mooi uitzicht op zee.
Vooraf namen we 2 cocktails die smakelijk waren.
De springrolls vielen tegen.
Mijn vrouw had kip met cashunoten wat goed op smaak was, ik had rendang vond dit middelmatig.
Locatie was niet erg sfeervol

Reizigers die The Office Bar and Restaurant bekeken, bekeken ook

Lombok, West-Nusa Tenggara

In The Office Bar and Restaurant geweest? Deel je ervaringen!