Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

heel mooi groot ressort maar voor mij ligt alles te ver uit elkaar.
Om 5h!!!! de roeper van de moskee en dat gemengd met luidruchtige buren met krijsende kinderen tot laat in de nacht (isolatie kennen ze hier blijkbaar niet)
Wij hadden het wel gehad.
Niet veel ligzetels aan het zwembad maar dat was precies niet nodig.
Het restaurant is wel lekker en je kan blijven wandelen op het domein. ook een hele mooie omgeving

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Lieve S,

Dank u vor uw verblijf bij ons. Wij zijn heel blij te lezen dat u he omgeving zo mooi vindt. We hopen u weer spoedig te mogen verwelkomen in Kila Senggigi Beach Lombok.

Beoordeeld op 27 april 2018

Alles was tot de puntjes in orde.
Veel ruimte, vriendelijk personeel.
Heerlijk ontbijt.
Mooi strand en heerlijk om te wandelen.
Bedjes, parasolletjes, alles prima in orde. Klein nadeel: om half 5 wakker van zanger bij ochtendgebed.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
kilasenggigibeach, Manajer Umum van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear ingevanmoeseke,

We zijn blij te lezen dat uw verblijf in ons hotel goed bevallen is. We blijven altijd onze best doen om u een geweldig verblijf aan te bieden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 april 2018

Het Kila Senggigi Beach resort is een mooi complex met lossen gebouwen in een schitterende tuin. De kamers zien er goed uit, maar niet bijzonder. Alles is van hout. De kamers hebben alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is goed. Het strand is aan een kant van het hotel. Het wemelt daar van de verkopers wat niet altijd even leuk is. Cocktails en pizza's zijn prima.

Kamertip: Eigenlijk maakt het niet zo veel uit waar je kamer is.Je hebt er ook een iets duurder gedeelte. Ga zeker de Gili-eilanden bezoeken
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
kilasenggigibeach, Manajer Umum van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Dear Patricia M,

Warmest Greetings from Kila Senggigi Beach Lombok...

Thank you for staying with us and taking time to review our resort. It is a pleasure to read that you had everything you needed when you are here. I appreciate for your positive review and hope you would come here again in the nearest future.
We would be always pleased to welcome you back at Kila Senggigi Beach Lombok.

Warmest Regards,

Beoordeeld op 17 januari 2018 via mobiele applicatie

We hebben voor de 2e keer genoten van een heerlijk verblijf in Kila. Dit resort ligt pal aan het strand en we hadden een kamer met een prachtig uitzicht op zee. Alles is in dit resort aanwezig om je een heerlijk vakantiegevoel te geven: de prachtig aangelegde tuin, de strandbedjes, het heerlijke uitgebreide ontbijt, het lekkere eten in het restaurant en vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Voor vragen konden we altijd terecht bij de vriendelijke en deskundige Stevi en in het restaurant of bij het ontbijt was er de vrolijke glimlach van Julisman.
Dit alles maakt dat wij Kila een aanrader vinden.
We komen graag een keer terug.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Dear marjavanewijk,

Beoordeeld op 20 december 2017

Wij zijn hier in december 5 dagen geweest en hebben er van genoten. Nette kamer met uitzicht op zee. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant bij het hotel en zijn hier helemaal tot rust gekomen na onze rondreis.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2017

Beste karlijn2016,

Warme groeten van Kila Senggigi Beach Lombok,