Beoordeeld op 2 oktober 2017

Mooi resort, goede restaurants, zeer vriendelijk personeel die alles voor je over hebben en daardoor je vakantie onvergetelijk maken.
mooie kamer met alles erop en aan. Alleen maar heel even in de kamer gebleven en omdat het mogelijk was om geboekt voor een PoolVilla.
Kan dit resort van harte aanbevelen en hopen nog een keer terug te keren Terimah Kasih.

Datum van verblijf: september 2017
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Beste Hilde13154,

Warme groeten van Kila Senggigi Beach Lombok,

We zijn blij te lezen dat uw verblijf in ons hotel goed bevallen is. We blijven altijd onze best doen om u een geweldig verblijf aan te bieden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat kan je hier van zeggen? Alles is afgeborsteld, men behandelt het gras tegen muggen, het ligt aan het strand (mooi strand), twee zwembaden, fijne en lekkere restaurants, zeer uitgebreide en intercontinentale ontbijt (zelfs de koffie is in de ochtend zeer goed). Iedereen is super vriendelijk.
Er is security rondom het grote domein.

Het is af! Minpuntje? Misschien dat het zo afgewerkt is (;-)).

Beste Fb f,

Warme groeten van Kila Senggigi Beach Lombok,

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Goede rustige kamers in een heel mooi park. Zeer vriendelijke service. Een denkmatras op de bedden zou het comfort nog verder verbeteren. Nu voel je de veren op sommige plekken. Via de achteruitgang ben je zo in het gezellige dorp waar eten en drinken voordeliger is.

Datum van verblijf: september 2017
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Dear Hermans-tripadvies,

Warmest Greetings from Kila Senggigi Beach Lombok...

Thank you for stayed with us and took time to review your experience during your stay.
It is a pleasure to read that you love your experience here. I appreciate for this positive feedback, and we would check our matrass quality.

Once again, thank you for your feedback, we would be pleased to welcome you back at Kila Senggigi Beach Lombok.

Warmest Regards,

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Vanwege onze georganiseerde rondreis moesten we drie nachten in dit resort overnachten. Het park ziet er heel mooi uit, maar daar blijft het ook bij. De kamers zijn extreem gehorig, we hebben de eerste twee nachten geen oog dichtgedaan vanwege een huilende baby bij de buren. Toen we wilden gaan zwemmen kregen we te horen dat het 'mooie zwembad' alleen voor "villa guests" was. Waarop we geprobeerd hebben een upgrade te doen naar een villaatje. Dit was helaas niet mogelijk. We hebben 1 keer gegeten op het resort, hier zijn we beiden doodziek van geworden. We hebben dus een hele dag op de kamer door moeten brengen vanwege buikgriep. Kortom, geen aanrader tenzij je gelijk in de gelegenheid bent een villa te boeken en je drie keer per dag buiten het resort eet.

Dear KevinM0311,

Warmest greetings from Kila Senggigi Beach Lombok...

Thank you for stayed with us and took time to review our resort. It is with regret to read that you were not satisfy with our service. I have immediately called our Manager to clarify on the situation. We are very appreciate if you report it directly to our Manager, so we could do action at the time, for example to move you to another room and call a doctor to check your health.

Upgrading to Pool Villa Club is based on availability, we only have 16 villas. This period we are on high season with average occupancy for Pool Villa Club is 90%. For the Pool Villa Club privacy, we also separate the swimming pool.

Once again, thank you for this review which could develop our service in the future.
Please accept my sincere apologize for any inconvenience caused. With deep expectation, I hope you come again to feel the better service from us.

Warmest regards,

Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden de Superior Garden View Room. Zeer mooie kamer met terras. Prachtige vloer. Zeer nette badkamer met regendouche.
Beetje gedateerd maar dat stoorde niet.

Het park rondom wordt constant onderhouden en dat merk je. Heel mooie tuin met statige bomen.
Zelfs de muggen worden buiten regelmatig uitgerookt.

Het ontbijt is ongelooflijk gevarieerd. Name it, they have it!
Lekkerste ontbijt van heel de reis.

Aan het strand zijn er (op een plateau) veel ligzetels met matrasjes. Deze zijn afgesloten met een koord tegen opdringerige verkopers van prullaria. Je voelt je wat bekeken en ze roepen de hele tijd naar je. Minder leuk. De security grijpt regelmatig in hiervoor.

Het restaurant in het resort zelf is gewoontjes. Wel prachtig zitten 's avonds.

Het resort ligt vlak naast het centrum waar leuke wikels, bars, resto's zijn. Gelukkig is dit er want (behalve de excursies dan) voor de rest valt er niets te beleven op het domein.

Dik pluspunt is de constante wind die voor verkoeling zorgt.

Datum van verblijf: november 2016
kilasenggigibeach, General Manager van Kila Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Beste Cat T,

Warme groeten van Kila Senggigi Beach Lombok.

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw bezoek en uw review. We zijn blij om te lezen dat uw bezoek u goed bevallen is en hopen u weer vlug te mogen verwelkomen in ons resort.