“Je kan je geen beter verblijf wensen!”
Beoordeling van Cafe Alberto

Cafe Alberto
Geclassificeerd als nr. 22 van 91 Restaurants in Senggigi
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen, Afhalen
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer verblijf in Cafe Alberto
Wederom fantastisch. Personeel is hartelijk en doen alles voor je om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Je krijgt hier een echt thuis gevoel. Kamers zijn groot en schoon, heerlijk groot bed. Op het strand werden bedjes voor de gasten gereserveerd. Strand werd werd goed schoon gehouden. Heerlijk ontbijt inclusief vers sap en fruit. Goede keuken. Excursies werden op verzoek voor je geregeld. Prijzen hiervan waren aanzienlijk lager dan die in Senggigi aangeboden werden.
Voor mensen die van rust houden is dit een absolute aanrader.
Ik had me geen beter verblijf kunnen wensen!
Nogmaals bedankt allemaal voor jullie toewijding en warm hart.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben bij dit restaurant alleen pasta gegeten maar die was heerlijk! Verder was de locatie erg mooi met leuke tafels op het strand en romantische verlichting. Als je een drankje of eten bestel kan je overdag ook gebruik maken van het zwembad. Zeker een aanrader!

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vier vriendinnen bij Café Alberto gegeten. Heerlijk! Het restaurant ziet er prachtig uit, heel romantisch 's avonds met uitzicht op de zee. We hebben allemaal een pasta gehad en deze waren allemaal lekker.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteravond gegeten. Eerst even lekker in het zwembad gezwommen en daarna aan tafel. Prachtige plek met mooie zonsondergang. We hadden vooraf huisgemaakte tortilla's (niet spannend) en uienringen (heerlijk). Voor het diner hadden we twee pizza's en een coteletto. Pizza's zeker niet van Italiaanse kwaliteit: taai, geen knapperige korst,.. echt een tegenvaller. Coteletto was prima maar niet spannend. We waren met twee kleine kinderen en wij kregen ons eten eerst en moesten vervolgens tien min wachten nog op het eten van de kinderen.. niet zo handig

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten op de kaart, veel keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Heerlijk gegeten op het strand. Hier komen we zeker voor terug!

Reizigers die Cafe Alberto bekeken, bekeken ook

In Cafe Alberto geweest? Deel je ervaringen!