Beoordeeld op 2 oktober 2017

als afsluiting van onze rondreis kwamen we in Kila Senggigi Beach terecht een prachtig resort groots opgezet met prachtige tuinen om je heen. We hadden een mooie kamer met alles erop en eraan maar toch toen wij het resort gingen verkennen kwamen we bij de PoolVillaClub en zagen daar de mooie villa's. Mooie inrichting, onder en bovenverdieping, mooie badkamers vanaf je terras zo het zwembad in en zelfs een eigen Spa Bij navraag of we eventueel om konden boeken (wat kon :-)) en een villa mochten bekijken, waren we direct verkocht. Zo mooi en luxe, daar wilden we wel 4 dagen vertoeven. In eerste instantie 3 dagen maar konden gelukkig ook de 4de dag bijboeken :-) terimah kasih mr Sumiarta dit verblijf was een van de hoogte punten van onze vakantie. De service van de staff was voortreffelijk, het eten heerlijk een onvergetelijke afsluiting op Lombok. Ik kan iedereen van harte aanraden om op dit resort te boeken subliem.......

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
kilasenggigibeach, General Manger van Pool Villa Club Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Beste Hilde13154,

Warme groeten van Pool Villa Club,

We zijn blij te lezen dat uw verblijf in ons hotel goed bevallen is. We blijven altijd onze best doen om u een geweldig verblijf aan te bieden en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Geweldige villa met een prachtige onder en bovenverdieping met terrassen. Bij binnenkomst ging onze mond wagenwijd open zo mooi dat het van binnen is en we voelden ons hier gelijk thuis door de warmte en gezelligheid die het uitstraalde. Natuurlijk is deze villa van alle gemakken voorzien en alle vertrekken zijn zeer ruim. Het gehele park ziet er heel lux en lief uit met het zwembad dat meer een kanaal is wat achter iedere villa doorloopt en waar je vanuit je terras heerlijk in kunt plonzen en lekker rondjes kunt zwemmen langs de bar waar je gratis snacks en koffie/thee s'middags. De villa wordt 2 maal per dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken en dergelijken voorzien. Het personeel is meer dan vriendelijk zoals het ook betaamd en wij werden hier werkelijk als een koning(in) behandeld zoals we dat nog nooit ergens mee hebben gemaakt en toch al wat gereisd hebben. Je wordt hier werkelijk op al je wenken bedienden de manager Fauzan doet werkelijk alles om het je naar je zin te maken!! Ook het restaurant is een aanrader en het eten van hoge kwaliteit.
Verder is alles vlakbij zoals het mooie centrum en het strand met hun perfecte ligging.
Ik kan verder geen negatieve dingen verzinnen over ons verblijf want het was één en al genieten daar en gaan volgend jaar zeker weer terug!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
KilaSenggigi, General Manager van Pool Villa Club Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2017

Dear Marcel B,

Warmest Greeting from Pool Villa Club Lombok

Thank you for staying with us and thank you for taking time to review your experience during you stayed in our villa. I am appreciate for this positive feedback. I wish that you would visit us again in the near future and we would be always pleased to welcome you back at Pool Villa Club Lombok.

Warmest Regards,

Beoordeeld op 25 januari 2017

de Villa die wij hadden was in een woord geweldig,de service was subliem en het eten was verrukkelijk.Het personeel deed er alles aan om ons verblijf onvergetelijk te maken.Dit is een resort dat zeker is aan te bevelen om een vakantie te boeken naar Lombok.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
KilaSenggigi, General Manager van Pool Villa Club Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2017

Dear tinydewijs,

Warmest Greeting from Pool Villa Club Lombok

Warmest Regards,

Beoordeeld op 9 augustus 2016

Dit is een prachtig resort! Mooie woning met instap naar tuin en pool. De service die hier geboden wordt, kent bijna geen grenzen. Dat verwacht je ook wel een beetje voor deze prijzen en kwalificaties. Daarom is het juist zo vreemd dat dit hotel op sommige punten steken laat vallen. Voorbeeld: 1 je buitenbad (spa) is op zich heel uitnodigend, maar het natuursteen is behoorlijk verweerd en doet vies aan. We zijn daar maar niet in gegaan. Jammer.
2 men monteert een deels Bose audioset, maar alleen met CD/DVD speler. Die heb je anno 2016 niet bij je om muziek te luisteren (is allemaal MP3). En zo zijn er meerdere dingen.

Zodoende nut je niet alle faciliteiten uit, waar je feitelijk wel voor betaalt en ook verwacht binnen deze klasse. Dat vind ik een gemiste kans. Verder is het een top resort met een zeer goed restaurant en overal leuke bediening.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 13 januari 2016

Hier per ongeluk terecht gekomen tijdens onze reis door indonesie. Na 1.5 week backpacken door java was dit bad van luxe dubbel zo fijn. Onwijs goede service en fijn personeel. De villa's zijn geweldig schitterend ingericht en wij zijn de 3 dagen dat we er waren het resort en vooral onze villa niet uitgekomen. Ik hoop hier ooit nog naar terug te mogen komen want wat was het heerlijk. Met de privé zwembad rivier als toppertje. Ook het strand restaurant had heerlijk eten. Kortom ultiem genieten bij pool villa club!

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
KilaSenggigi, General Manager van Pool Villa Club Senggigi Beach Lombok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2016

Dear Lynn D and Partner,

Warmest Smiling from Pool Villa Club Lombok

Sunny Lombok is ready welcome you in your any circumstance including after one and half week through Java. We are proud of ourselves who could gave you the chance to feel your exhaustion and your boredom during the traveling by the good staff to serve you. We are pleased to be a part your trusted accommodation to release them. We hope it would be the exhausted fun for you and finished it in Lombok. Please, we are ready as your trusted accommodation for your next holiday and be back rest for your traveling. We are happy be a finishing of your fun traveling.

Warm Smiling from Lombok,