Beoordeeld op 28 mei 2017

We zijn drie dagen te gast geweest bij Eleonas. En het was in één woord: top! Alleen hadden we te korte tijd geboekt. De gastvrije ontvangst, de authentiek Kretenzische menukaart, het smaakvolle eten én het uitzicht vanaf terras en restaurant zorgden meteen voor het echte Griekenland-gevoel. Prima Wifi, op kamer, in restaurant en bij het zwembad. Dank jullie wel en beslist tot ziens!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
manolis s, Ιδιοκτήτης van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2017

Thank you for your wonderful feedback !
Manolis & eleonas team

Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Het resort is super mooi ingericht en het eten is heerlijk. Een groot ontbijt met alles erop en eraan. Wij hebben ervoor gekozen om ook het avondeten erbij te boeken. Daar hebben wij zeker geen spijt van. Elke avond kon je kiezen uit een kaart me voorgerechten en een wisselend menu met 3 a 4 lokale hoofdgerechten.

Het resort is leuk gebouwd zodat er veel privacy is bij de apartment. Een leuk zwembad welke netjes onderhouden wordt. De eigenaar zie je vaak bij de receptie/eten en is altijd vriendelijk.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juli 2016

Met hoge verwachtingen vertrokken vanwege alle lovende beoordelingen en in geen enkel opzicht teleurgesteld. Hele mooie plek, ontzettend mooi en smaakvol gedaan: zowel de tuin als de huisjes, het terras, het zwembad. Je wordt hartelijk verwelkomd, ook als je pas laat toekomt, de eigenaar weet dan precies wat een mens nodig heeft en zorgt er ook voor. Ook in het restaurant word je heel persoonlijk bediend, het eten en de wijn zijn lekker en niet duur. Wij hadden een hele mooie vakantie.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thanks again for choosing eleonas for your holidays and for your fantastic review.
we are very happy, that you enjoyed your holidays at our establishments ,
we hope to seeing again in the future !
many many greetings from me and eleonas team
manolis

Beoordeeld op 11 juni 2016

Hele mooie, moderne huisjes met uitzicht op de bergen. Je loopt door een soort botanische tuin overal naartoe.Restaurant is heerlijk en niet duur! Zwembad verwarmd. Huisjes stil en koel genoeg om airco uit te laten 's nachts. Hele mooie wandelingen direct vanuit eleonas (zwarte is ver en wat klauteren maar zeker de moeite waard!). Personeel vriendelijk en behulpzaam: perfect :)

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2016

Euxaristo poli for your review !
Thanks again you for choosing eleonas for your holidays .
we are also very happy, that you enjoyed Eleonas cottages and our service ,
The heated pool is something new this year , we try to improve our facilities and make the holidays for our guests more confortable !
manolis & eleonas team

Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

In een woord fantastisch, ons verblijf bij Eleonas. Prachtige cottages, schitterende omgeving, gastvrije ontvangst, heerlijk eten. We kunnen niets negatiefs noemen. Ja toch.... we waren er maar 2 dagen. Te kort dus.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner

hello from Eleonas
Thanks for choosing us for your holidays and for your kind review.
we hope to seeing again !
manolis & eleonas team