Eleonas
Idi Hotel(Zaros)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Keramos(Zaros)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hariklia Rent Rooms(Zaros)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Little Inn Hotel(Kokkinos Pirgos)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 69 per nacht.

• Gratis parkeren
Alexander Beach Hotel(Kalamaki)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 78 per nacht.

Porto Galini Hotel(Agia Galini)
  • Zwembad
21 juli 2016 beoordeeld

Met hoge verwachtingen vertrokken vanwege alle lovende beoordelingen en in geen enkel opzicht teleurgesteld. Hele mooie plek, ontzettend mooi en smaakvol gedaan: zowel de tuin als de huisjes, het terras, het zwembad. Je wordt hartelijk verwelkomd, ook als je pas laat toekomt, de eigenaar weet dan precies wat een mens nodig heeft en zorgt er ook voor. Ook in het restaurant word je heel persoonlijk bediend, het eten en de wijn zijn lekker en niet duur. Wij hadden een hele mooie vakantie.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thanks again for choosing eleonas for your holidays and for your fantastic review.
we are very happy, that you enjoyed your holidays at our establishments ,
we hope to seeing again in the future !
many many greetings from me and eleonas team
manolis

11 juni 2016 beoordeeld

Hele mooie, moderne huisjes met uitzicht op de bergen. Je loopt door een soort botanische tuin overal naartoe.Restaurant is heerlijk en niet duur! Zwembad verwarmd. Huisjes stil en koel genoeg om airco uit te laten 's nachts. Hele mooie wandelingen direct vanuit eleonas (zwarte is ver en wat klauteren maar zeker de moeite waard!). Personeel vriendelijk en behulpzaam: perfect :)

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2016

Euxaristo poli for your review !
Thanks again you for choosing eleonas for your holidays .
we are also very happy, that you enjoyed Eleonas cottages and our service ,
The heated pool is something new this year , we try to improve our facilities and make the holidays for our guests more confortable !
we hope to seeing again in the future !
best regards
manolis & eleonas team

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord fantastisch, ons verblijf bij Eleonas. Prachtige cottages, schitterende omgeving, gastvrije ontvangst, heerlijk eten. We kunnen niets negatiefs noemen. Ja toch.... we waren er maar 2 dagen. Te kort dus.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner

hello from Eleonas
Thanks for choosing us for your holidays and for your kind review.
we hope to seeing again !
best regards
manolis & eleonas team

23 juni 2015 beoordeeld

Een oase van rust en gastvrijheid.
Alles voorhanden voor een mooie vakantie.
Netheid van niet alleen de kamers maar ook het volledige domein viel op.
Zeer goede locale keuken.
Proffesioneler bijstand bij uitstippelen excursies maken het compleet

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
20 augustus 2014 beoordeeld

Zowel wij als onze kinderen (7 en 9 jaar) hebben enorm genoten van deze plek die verstopt ligt in Zuid Kreta. Zowel het zwembad, de boerderij, de rust, het eten was fantastisch. Onze kinderen hebben nergens zoveel gegeten als tijdens het ontbijt bij Eleonas. De verse appel/wortelsapjes / pizza,pasta hapjes / de soort smoutebol koekjes hebben we nergens anders gevonden. Het restaurant bracht ons onmiddellijk in de Griekse sfeer met dagelijks overheerlijke gerechten. En de boerderij was leuk, we hebben zowel 's ochtends als 's avonds de boer geholpen met het voederen van de dieren, melken van de geitjes.
Bedankt aan het hele team die ons een prachtig 5 daags verblijf hebben bezorgd. Manoli, proficiat met dit concept en bedankt voor al je tips om de mooie omgeving te verkennen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie