“Heerlijk genoten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Eleonas
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Zaros
30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het resort is super mooi ingericht en het eten is heerlijk. Een groot ontbijt met alles erop en eraan. Wij hebben ervoor gekozen om ook het avondeten erbij te boeken. Daar hebben wij zeker geen spijt van. Elke avond kon je kiezen uit een kaart me voorgerechten en een wisselend menu met 3 a 4 lokale hoofdgerechten.

Het resort is leuk gebouwd zodat er veel privacy is bij de apartment. Een leuk zwembad welke netjes onderhouden wordt. De eigenaar zie je vaak bij de receptie/eten en is altijd vriendelijk.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Eleonas
Bekijk de nieuwste beoordelingen

21 juli 2016 beoordeeld

Met hoge verwachtingen vertrokken vanwege alle lovende beoordelingen en in geen enkel opzicht teleurgesteld. Hele mooie plek, ontzettend mooi en smaakvol gedaan: zowel de tuin als de huisjes, het terras, het zwembad. Je wordt hartelijk verwelkomd, ook als je pas laat toekomt, de eigenaar weet dan precies wat een mens nodig heeft en zorgt er ook voor. Ook in het restaurant word je heel persoonlijk bediend, het eten en de wijn zijn lekker en niet duur. Wij hadden een hele mooie vakantie.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Thanks again for choosing eleonas for your holidays and for your fantastic review.
we are very happy, that you enjoyed your holidays at our establishments ,
we hope to seeing again in the future !
many many greetings from me and eleonas team
manolis

11 juni 2016 beoordeeld

Hele mooie, moderne huisjes met uitzicht op de bergen. Je loopt door een soort botanische tuin overal naartoe.Restaurant is heerlijk en niet duur! Zwembad verwarmd. Huisjes stil en koel genoeg om airco uit te laten 's nachts. Hele mooie wandelingen direct vanuit eleonas (zwarte is ver en wat klauteren maar zeker de moeite waard!). Personeel vriendelijk en behulpzaam: perfect :)

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2016

Euxaristo poli for your review !
Thanks again you for choosing eleonas for your holidays .
we are also very happy, that you enjoyed Eleonas cottages and our service ,
The heated pool is something new this year , we try to improve our facilities and make the holidays for our guests more confortable !
we hope to seeing again in the future !
best regards
manolis & eleonas team

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord fantastisch, ons verblijf bij Eleonas. Prachtige cottages, schitterende omgeving, gastvrije ontvangst, heerlijk eten. We kunnen niets negatiefs noemen. Ja toch.... we waren er maar 2 dagen. Te kort dus.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner

hello from Eleonas
Thanks for choosing us for your holidays and for your kind review.
we hope to seeing again !
best regards
manolis & eleonas team

23 juni 2015 beoordeeld

Een oase van rust en gastvrijheid.
Alles voorhanden voor een mooie vakantie.
Netheid van niet alleen de kamers maar ook het volledige domein viel op.
Zeer goede locale keuken.
Proffesioneler bijstand bij uitstippelen excursies maken het compleet

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met familie
20 augustus 2014 beoordeeld

Zowel wij als onze kinderen (7 en 9 jaar) hebben enorm genoten van deze plek die verstopt ligt in Zuid Kreta. Zowel het zwembad, de boerderij, de rust, het eten was fantastisch. Onze kinderen hebben nergens zoveel gegeten als tijdens het ontbijt bij Eleonas. De verse appel/wortelsapjes / pizza,pasta hapjes / de soort smoutebol koekjes hebben we nergens anders gevonden. Het restaurant bracht ons onmiddellijk in de Griekse sfeer met dagelijks overheerlijke gerechten. En de boerderij was leuk, we hebben zowel 's ochtends als 's avonds de boer geholpen met het voederen van de dieren, melken van de geitjes.
Bedankt aan het hele team die ons een prachtig 5 daags verblijf hebben bezorgd. Manoli, proficiat met dit concept en bedankt voor al je tips om de mooie omgeving te verkennen.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
5 augustus 2014 beoordeeld

Zaros was voor ons de ideale bestemming: weg van het massatoerisme, prachtige omgeving, ruwe natuur, heerlijke geuren overal (kruiden in de tuin van het hotel en in de bergen) en een echt wandelparadijs! Hier kan je uren stappen, omgeven door moeder natuur, zonder iemand tegen te komen. Behalve dan af en toe een uiterst gastvrije local die je koekjes, brood, water of raki aanbiedt.
Het hotel zelf is de ideale uitvalsbasis. Zeer aangenaam huisje, overheerlijk eten in het restaurant.
Het personeel van Eleonas is bijzonder charmant en vriendelijk.

Kamertip: De 20 huisjes zijn gelegen op de flank van een berg. Hoe hoger, hoe steviger de wandeling naar het r ...
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Zaros in overweging
op 47.8 km afstand
261 beoordelingen
op 34.0 km afstand
Kapsaliana Village Hotel
Prijzen weergeven

In Eleonas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Eleonas

Adres: Main Street, Zaros, Kreta 700 02, Griekenland
Telefoonnummer:
Locatie: Griekenland > Kreta > Heraklion Prefecture > Zaros
Voorzieningen:
Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 3 hotels in Zaros
Prijsklasse: € 96 - € 144 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Eleonas 3*
Aantal kamers: 20
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Eleonas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Eleonas Hotel Zaros

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?