Eleonas
Idi Hotel(Zaros)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Keramos(Zaros)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
TripAdvisor
11 juni 2016 beoordeeld

Hele mooie, moderne huisjes met uitzicht op de bergen. Je loopt door een soort botanische tuin overal naartoe.Restaurant is heerlijk en niet duur! Zwembad verwarmd. Huisjes stil en koel genoeg om airco uit te laten 's nachts. Hele mooie wandelingen direct vanuit eleonas (zwarte is ver en wat klauteren maar zeker de moeite waard!). Personeel vriendelijk en behulpzaam: perfect :)

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
manolis s, Owner van Eleonas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2016

Euxaristo poli for your review !
Thanks again you for choosing eleonas for your holidays .
we are also very happy, that you enjoyed Eleonas cottages and our service ,
The heated pool is something new this year , we try to improve our facilities and make the holidays for our guests more confortable !
we hope to seeing again in the future !
best regards
manolis & eleonas team

26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord fantastisch, ons verblijf bij Eleonas. Prachtige cottages, schitterende omgeving, gastvrije ontvangst, heerlijk eten. We kunnen niets negatiefs noemen. Ja toch.... we waren er maar 2 dagen. Te kort dus.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner

hello from Eleonas
Thanks for choosing us for your holidays and for your kind review.
we hope to seeing again !
best regards
manolis & eleonas team

23 juni 2015 beoordeeld

Een oase van rust en gastvrijheid.
Alles voorhanden voor een mooie vakantie.
Netheid van niet alleen de kamers maar ook het volledige domein viel op.
Zeer goede locale keuken.
Proffesioneler bijstand bij uitstippelen excursies maken het compleet

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
20 augustus 2014 beoordeeld

Zowel wij als onze kinderen (7 en 9 jaar) hebben enorm genoten van deze plek die verstopt ligt in Zuid Kreta. Zowel het zwembad, de boerderij, de rust, het eten was fantastisch. Onze kinderen hebben nergens zoveel gegeten als tijdens het ontbijt bij Eleonas. De verse appel/wortelsapjes / pizza,pasta hapjes / de soort smoutebol koekjes hebben we nergens anders gevonden. Het restaurant bracht ons onmiddellijk in de Griekse sfeer met dagelijks overheerlijke gerechten. En de boerderij was leuk, we hebben zowel 's ochtends als 's avonds de boer geholpen met het voederen van de dieren, melken van de geitjes.
Bedankt aan het hele team die ons een prachtig 5 daags verblijf hebben bezorgd. Manoli, proficiat met dit concept en bedankt voor al je tips om de mooie omgeving te verkennen.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
5 augustus 2014 beoordeeld

Zaros was voor ons de ideale bestemming: weg van het massatoerisme, prachtige omgeving, ruwe natuur, heerlijke geuren overal (kruiden in de tuin van het hotel en in de bergen) en een echt wandelparadijs! Hier kan je uren stappen, omgeven door moeder natuur, zonder iemand tegen te komen. Behalve dan af en toe een uiterst gastvrije local die je koekjes, brood, water of raki aanbiedt.
Het hotel zelf is de ideale uitvalsbasis. Zeer aangenaam huisje, overheerlijk eten in het restaurant.
Het personeel van Eleonas is bijzonder charmant en vriendelijk.

Kamertip: De 20 huisjes zijn gelegen op de flank van een berg. Hoe hoger, hoe steviger de wandeling naar het restaurant of de receptie.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner