“Rustig gelegen in mooie omgeving - auto aan te ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
70 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Rustig gelegen in mooie omgeving - auto aan te bevelen”
Beoordeeld op 9 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Een ruime week hebben we in La Luna mogen verblijven. Een mooie uitvalbasis voor leuke tripjes naar Malaga, Gibraltar, Nerje etc. Omdat het gebouw op een berg ligt is het wel erg handig om over een huurauto te beschikken.

We zijn erg gastvrij ontvangen en ook in geval van vragen/problemen snel geholpen.

Om voor volgende gasten een zo goed mogelijk beeld te schetsen, toch wat puntjes die handig zijn vooraf te weten:
- ligging: het is te voet nogal een klim naar dit huis. Met de auto goed te doen, hoewel de wegen niet erg goed onderhouden zijn (understatement ;-))
- wifi: werkt vaker niet dan wel (maar met roaming binnen de EU is dat tegenwoordig geen groot probleem meer)
- zeezicht: niet vanaf het terras bij het appartement maar wel wat hogerop (voor ons ook geen probleem maar verwacht niet dat je de zee constant kunt zien vanaf het terras)
- water: soms valt de waterdruk weg, gelukkig maar tijdelijk
- stroom: ook hier een storing gehad van enkele uren, gelukkig niet zo lang dat de koelkast ontdooide. Dankzij de snelle hulp van onze gastvrouw.
- rust: het is heerlijk rustig in de wijk, en daardoor valt de bromtoon van een apparaat in de omgeving erg op. Dit geluid is er soms uren, maar is niet heel erg storend. Zou wel fijn zijn als dat geluid er niet is voor de echte rustzoekers.
- zwembad: klein zwembad maar erg lekker om in af te koelen.

Verder hebben we een heel fijn verblijf gehad - heerlijke bedden, goede ruime badkamer, leuk gezelschap van een paar gekko's en geweldige service van onze gastvrouw. We zouden er zo weer heen keren, bedankt!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren