Vandaag geopend: 10:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Relaxte fietstocht

Leuke fietstocht die ons naar plekken bracht die we normaal niet gezien zouden hebben. Gezellige ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
linda080176
via mobiele applicatie
Super!

Ontzettend leuke dag gehad met Monique en Luc! Wat een verademing die E-Bike’s, echt heerlijk hier ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
KarinDijkshoorn
Nerja, Spanje
via mobiele applicatie
Lees alle 37 beoordelingen

Beoordeeld op 11 september 2019

We hadden gekozen voor 2 uur mtb en 2 uur varen .
De mtb route was voor iedereen goed te doen en goede begeleiding was er bij.
Daarna zijn we wezen varen met een geweldig zeiljacht.
Helaas was de golfslag een beetje ruig maar dat kun je niet plannen .
De 2 mannen waren super aardig en waren zeer zorgzaam.
Met al een geslaagde dag .bedankt Monique

Datum van activiteit: september 2019
moniquef276, Eigenaar van 5 Star Biketours, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Wij hebben samen met jullie er van genoten .Ook al was de zee wat woelig

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bedankt Monique en Luc voor de super leuke tour!
Dit zijn 2 topmensen die vriendelijk, sociaal en open zijn.
De fietsen zijn van een topmerk (KTM) en de tour is heel makkelijk te doen voor iedereen.
Volgend jaar zeker opnieuw en dan nemen we de sportieve tour (@luc, trainen he)

Grtz Sabine en Peter en nogmaals bedankt om jullie te mogen leren kennen.

Datum van activiteit: augustus 2019
moniquef276, Eigenaar van 5 Star Biketours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Bedankt , wij hebben er samen met jullie van genoten . Ik geef het door aan de Luc ‍♂️‍♂️‍♂️ .
Grts Monique en Luc

Beoordeeld op 19 augustus 2019

We hadden een superleuke namiddag. De elektrische fietsen zijn van super kwaliteit. Hier in Spanje is dat ideaal, je fietst zonder moeite naar de hoogste berg ! Wij namen de historische toer met de tapa's. Heel toffe en gezellige plaats met heerlijke tapas.
Zeker en vast een aanrader !

Datum van activiteit: augustus 2019

Wij doen ons best graag voor iedereen
Grts
Monique en Luc

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Gezellige tocht, we deden de ruta historica, doorheen Caleta de Vélez-Torre del Mar en Vélez Málaga. Meestal vlakke wegen, en af en toe eens ferm op en neer ;) Maar geen probleem met de e-bike, vlotjes omhoog zonder al teveel moeite! Onderweg een drankje nuttigen, en daarna een lekker etentje in El Convento in Vélez Málaga. Een aanrader deze fietstocht!

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gisteren een leuke tour gedaan met super gezelschap. Een dame die met passie graag verteld over de omgeving, een heel gezellige dame om een middagje mee op tour te gaan.
Het fietsen met dit warme weer viel super goed mee! We hebben een leuke en aangename eerste ervaring gehad met de e-bikes, zeker voor herhaling vatbaar!
De boottocht met de tapas was een extra plusje met als afsluiter een heerlijke paella.

Bedankt om ons mee te pakken in jullie passie.