andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
22 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Kleine kamers bij gastvrij echtpaar”
Beoordeeld op 13 juli 2016 voor een verblijf in juni 2016

We hadden beide kamers gehuurd omdat we niet met andere huurders woonkamer, badkamer en keuken wilde delen. Echter bleek dat alles gedeeld moest worden met de bewoners. Staat niet duidelijk in omschrijving. Zij sliepen in de kamer naast je en hadden wel een eigen badkamer. Alhoewel wij altijd op het terras zaten (gelukkig was het mooi weer) en zij binnen in de huiskamer, gaf dit toch een gevoel van weinig privacy.
Het zijn zeer vriendelijke mensen en niets was hun teveel.
Veel tips gekregen over bezienswaardigheden in de omgeving.

Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Pluspunten: Het mooie terras
Minpunten: Kleine slaapkamers en het delen met de bewoners van andere ruimtes
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Aanbevolen voor:
Oudere reizigers
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
16 jul 2016
Jaqueline Neuteboom,You have proven to be very intelligent, thinking that you can rent an exclusive villa for you for 47 euros per day, without bail.Spain is not a third world country.In Holland are these offers? If you want to rent a whole villa of these features, you must pay at least 150 euros a day and a deposit of 300 euros.
In WINDU where alkyl our house, clearly indicates. Type of accommodation:PRIVATE ROOMS,and in the description:AREAS OF SHARED HOUSE.The title of the ad is Terrafortuna ROOMS.
WINDU no public comment, because you have no reason.and for this reason you intended to hurt publishing it in TRIPADVISOR.We warn future hosts:Not recommended as a guest.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren