“Leuk voor een keer!”

Keukens: Frans, Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening in een zaak waar de tafeltjes heel dichtbij elkaar staan. Voorgerecht van scampis begon veelbelovend , hoofdgerecht viel zwaar tegen: brochette van niet malse boeuf en gebakken kabeljauw ( koop ik thuis kant en klaar in de diepvries)met klont boter? . Huiswijn oké. Nagerecht hebben we maar niet meer genomen.

Datum van bezoek: september 2018

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten hier, keuzemenu voor 25 euro, lekkere wijntjes. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Voor terrine Foie Gras betaal je supplement en dat is gewoon normaal voor dit product. Gaan hier zaterdag nogmaals eten.

Datum van bezoek: juli 2018
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie presentatie van de gerechten. Vriendelijke bediening. Vegetarisch staat er helaas niets op de kaart maar gelukkig kan de kok koken en wordt er een heerlijk vegetarisch maal voorgeschoteld.

Datum van bezoek: december 2017
13 mei 2015 beoordeeld

We hebben hier al vaak gegeten en wat ons steeds weer opvalt, zijn de heerlijke, luchtige sausjes van de kok.Zoet, of hartig, warm of koud,; hij weet ze altijd weer even lekker te maken. En bij een toetje bijvoorbeeld, doet hij er iets in, waardoor het heerlijk op je tong knispert.
Bovendien is de huiswijn een melodie, de bediening snel en professioneel en de rekening valt steeds mee.

Datum van bezoek: maart 2015
1 januari 2014 beoordeeld

Een heerlijke maaltijd, mooi opgediend, uitstekende wijn Tarani, (Frans) Aardige bediening en.......zeer betaalbaar!

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer

Reizigers die Le 235 bekeken, bekeken ook

Neufchatel en Bray, Seine-Maritime

Forges-les-Eaux, Seine-Maritime

In Le 235 geweest? Deel je ervaringen!