5 augustus 2015 beoordeeld

Ontzettend leuk dorpje, waar ons een warme ontvangst wachtte van zowel de uitbater van de 'albergo diffuso' als de andere bewoners in het dorp. Echt authentiek, en met prachtige uitzichten, een heel mooi pleintje, en een restaurantje waar ze met plaatselijke producten echt nog toveren. Ik ben héél benieuwd om dit in de winter terug te zien, en hoop er alleszins zo snel mogelijk nog eens langs te kunnen!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
31 juli 2013 beoordeeld

Appartement-huis met veel trappen en alle voorzieningen (ook wifi). Door de ligging op de helling is het in- en uitladen uitdagend maar de eigenaar Luca helpt hierbij. Zwembad ligt op 15 minuten afstand maar is uitstekend verzorgd en prachtig gelegen in het groen én met de nodige privacy. Plaatsje ligt 8km van Bibbiena op een heuvelflank. Een aanrader...

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie