Beoordeeld op 5 augustus 2015

Ontzettend leuk dorpje, waar ons een warme ontvangst wachtte van zowel de uitbater van de 'albergo diffuso' als de andere bewoners in het dorp. Echt authentiek, en met prachtige uitzichten, een heel mooi pleintje, en een restaurantje waar ze met plaatselijke producten echt nog toveren. Ik ben héél benieuwd om dit in de winter terug te zien, en hoop er alleszins zo snel mogelijk nog eens langs te kunnen!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 31 juli 2013

Appartement-huis met veel trappen en alle voorzieningen (ook wifi). Door de ligging op de helling is het in- en uitladen uitdagend maar de eigenaar Luca helpt hierbij. Zwembad ligt op 15 minuten afstand maar is uitstekend verzorgd en prachtig gelegen in het groen én met de nodige privacy. Plaatsje ligt 8km van Bibbiena op een heuvelflank. Een aanrader...

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie