3 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel is indrukwekkend door zijn eenvoud, service, comfort, rust en gastronomie. Vanaf de eerste minuut op het domein voel je je thuis. Het team is erg behulpzaam. De suites zijn ruim, comfortabel en rustig. Het ontbijt, de lunch en diner behoren tot het beste dat je in de streek kan vinden. Het hotel is centraal gelegen om Puglia te verkennen. Alles kan, niets moet.

Kamertip: Junior suite
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 september 2016 beoordeeld

We verbleven 10 dagen in het hotel 'Masseria Torre Maizza', gelegen in het dorpje Savelletri. Het hotel ligt op 58 kilometer van de luchthaven van Brindisi. Het ligt tussen de stadjes Fasano en Savelletri, heel rustig met een groot golfterrein voor de deur.
Het hotel straalt rust uit.
We hadden een ruime luxe kamer met alle comfort. Voor het avondmaal kan je kiezen voor 3 of 4 gangen, allemaal even delicieus. De wijnkaart is uitstekend.
Een huurwagen is een must om de talrijke Pugliaanse dorpjes te verkennen. Polignano a Mare, Alberobello met zijn vele trulli's, Het witte stadje Locorotondo, Ustuni liggen in een straal van 50 kilometer rond het hotel. Bezoek zeker ook Lecce. Deze mooie stad ligt op een uur rijden van het hotel maar is een dagbezoek overwaard.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Paradijs op aarde, een ongelooflijk mooie plek maar niet in het minst door het personeel dat heel attent is. Proactief en alles was mogelijk... Dat maakt net het verschil. In 1 woord: zalig!
De AVEDA spa vond ik iets minder, geen aanrader....

Verbleef: april 2016, reisde met familie
ElioZazzera, Direttore van Masseria Torre Maizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2016

Dear Guest,
Thank you for your comments and we hope to be able to welcome you back soon.
Best regards

Elio Zazzera
Direttore
Masseria Torre Maizza

20 juli 2015 beoordeeld

Prachtig domein: veel ruimte, privacy, fantastische tuin, golfbaan, groot zwembad, ...
De kamers zijn groot, comfortabel, voorzien van alle comfort; enige kleine minpunt is dat de airco wat lawaaierig is.
De Masseria heeft een mooie bar en dito restaurant, met telkens binnen en buitenruimte.
Het personeel is professioneel en zeer vriendelijk.
Het hotel biedt heel wat activiteiten aan, zowel voor jeugdige als oudere klanten.
Leuke attentie bij het vertrek.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
12 juli 2015 beoordeeld

Deze Masseria, de naam zegt het al een tot zeer luxe verbouwde boerderij. Heerlijk zwembad, golfbaan, fantastisch restaurant en een ongelooflijke service en dat op een manier alsof alles vanzelf gaat. De Masseria staat op grond waar honderden olijfbomen staan die meer dan duizend jaar oud zijn. Alleen dat al geeft een vredig en rustig gevoel.
Kortom top, top, top. Laat ik vooral de Beachclub niet vergeten, ook daar dezelfde service aan mooi zandstrand met een geweldig restaurant en heerlijke lounge gelegenheden.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner